DiscBurner
Fra : Zorilla

Dato : 03-02-02 17:46

Er det mig der gør noget forkert eller er det virkeligt rigtigt at når man
vha discburner først kopierer alle filer dernæst brænder dem?
Når jeg isætter og klargør en blank disk, så kopieres alle filer jeg flytter
over på cd'en. Der skabes ikke kun henvisninger som bruges når jeg til slut
brænder. Det tager jo dobbelt så lang tid som med Toast ? Er det virkeligt
rigtigt ?

Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-02-02 18:42

Zorilla <zorilla@mac.com> wrote:

> Er det virkeligt rigtigt ?

ja

<icq:131382336>

Fra : Zorilla

Dato : 03-02-02 19:51

On 03/02/2002 18:41, in article 1f71l89.sjiwez1k7m6diN%spam@reippuert.dk,
"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

> ja

Nå, jeg var ellers overbevist om at jeg havde glemt en indstilling et eller
andet sted.

Det vil sige at hvis jeg kun har 1,2 gb tilbage på harddisken, henter en
divx film på 680 mb ned, så kan jeg ikke brænde den ud på en cd ? Det var da
egentlig ikke særlig smart. Gudskelov for Toast så.

Peter

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 04-02-02 23:12

> ja

Ja, jeg synes og discburner er noget underligt omstændeligt noget. Det
tager jo en krig at brænde en cd.

Martin