Stadig problemer med GF3 TI200
Fra : Colzen

Dato : 03-02-02 14:50

Hej i gruppen.

Jeg har stadig store problem med mit Creative GF3 TI 200.
Kortet vil ikke noget som helst. I UT kan man vælge Direct3D men det kører
ad h..... til, der er ikke muligheden for OpenGL. Insane Racing kan ikke
finde noget 3D kort, men viser introvideoerne perfekt.
SiSoft Sandra 2001se viser at kortet sagtens kan klare OpenGL (hvilket det
også gerne skulle kunne) men det vil ikke køre 3D baserede spil.
Jeg har prøvet med Nvidia drivere version 23.11, men de fucker det hele
totalt op.
Er der en (eller flere) der har nogle gode ideér så kom endelig med dem da
jeg er ved at være ret træt af at det ikke kører.

Mvh
Colzen

Fra : Colzen

Dato : 03-02-02 15:32

Jeg har lige fundet ud af at jeg godt kan spille Return to Castle
Wolfenstein, det er dog meget mørkt.

Colzen

Fra : ENN

Dato : 03-02-02 15:31

Har haft samme problem - der findes en 23.12 driver (men ikke på NviDas
hejmmeside - husker ikke hvor jeg downloadede den) - det løste mine
problemer.

Fra : ENN

Dato : 03-02-02 15:51

Jeg kan ikke finde 23.12 på nettet - men jeg har den downloaded - skal jeg
sende den til dig? og på hvilken mail adresse?

Fra : Colzen

Dato : 03-02-02 16:10

Du må meget gerne sende den til mig. Min mail er claus.olsen@cool.dk

Colzen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 03-02-02 18:51

Kig evt. på www.tweakup.dk . Her er der masser af drivere til
grafikkort........

Fra : Colzen

Dato : 03-02-02 19:15

Tak for driverne, men det løste desværre ikke mit problem. Den begyndte
istedet at kaste mine ikoner rundt på skrivebordet samtidig med at den
lavede skygger på alt ting. Det var det samme problem jeg havde med 23.11.

Fra : Prost

Dato : 03-02-02 19:26

> [...]
> istedet at kaste mine ikoner rundt på skrivebordet samtidig med at den
> lavede skygger på alt ting. Det var det samme problem jeg havde med 23.11.

Hejsa. Colzen

prøv evt med 21.83 driveren den sku være den mest stabile driver, den
fungerer fint hos mig
med mit GeForce 3 t200 kort. Det er selvfølgelig ikke den nyeste driver, men
det var da et forsøg værd.

Ellers ville jeg måske prøve at få byttet kortet og se om det måske sku
hjælpe.

/Rune

Fra : Colzen

Dato : 03-02-02 21:24

> [...]
men
> det var da et forsøg værd.
>
> Ellers ville jeg måske prøve at få byttet kortet og se om det måske sku

Heller ikke de drivere fungerer særligt godt hos mig, dog bedre end 23.11 og
23.12

Colzen

Fra : ENN

Dato : 03-02-02 21:45

Måske der er en deffekt på dit kort?

Fra : Óðin

Dato : 04-02-02 00:00

> Måske der er en deffekt på dit kort?
>
> "Colzen" <claus.olsen@cool.dk> skrev i en meddelelse

> og

Prøv at opdatere din BIOS.

Mvh.

Óðin

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 04-02-02 20:31

Prøv evt www.nvidia.dk der er der massere af drivere.

Kører selv med 27.10. Gav mig 100 mere i 3D MArk.
Har dog et GF2 GTS

Fra : Colzen

Dato : 04-02-02 22:21

Også disse drivere har jeg prøvet, de gav heller ikke noget brugbart
resultat. De eneste der har virket uden fejl i almindeligt grafik er 21.85
som fulgte kortet.

Jeg har også opdateret BIOS og det har heller ikke hjulpet.

Colzen