Hej
Først sender du en skriftlig opsigelse til din afdeling.
Ring evt. til afdelingen hvis du ikke modtager en bekræftigelse på
opsigelsen efter en uges til.
Når datoen for opsigelsen nærmer sig tager du bare modem og netkort med ned
i din lokale afdeling.
Husk at få en bekræftelse i butikken på at du har afleveret modem og
netkort. Dette er altid en god idè.
"Allan M" <allan@allanm.dk> wrote in message
news:lob78.10676$m6.496944@news000.worldonline.dk...
>
> "Søren Lund" <srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:w8b78.62$iS6.1291@news.get2net.dk...
> > Håber i kan hjælpe mig med et par spørgsmål angående opsigelse af
> Stofanet.
>
> Fra
www.stofa.dk
>
> 9 OPSIGELSE
>
> 9.1
> Abonnenten kan efter 5 måneder regnet fra aftalens indgåelse til enhver
tid
> opsige aftalen uden yderligere omkostninger. Opsigelsesvarslet er 1 måned,
> og opsigelsen skal være skriftlig.
> 9.2
> Såfremt Telia Stofa beslutter at ophøre med at udbyde
> produktet/tilslutningen, kan aftalen opsiges med 6 måneders varsel. Hvis
> Telia Stofas ret til at udbyde produktet/tilslutningen inddrages, kan
Telia
> Stofa opsige aftalen til samtidigt ophør.
>
>