FEdt at være MAC-bruger
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 03-02-02 08:52

Hej alle

Det er så lækkert at købe en ny MAC (no 3 i mit liv) - låne et
digtalkamera på arbejdet. UDEN manual. Tage et billede, sætte i
USB-porten, og vupti.

eller: aner ikke så meget om MP3 - er kritisk
musikelsker/udøver/komponist - men iTunes gør det enkelt.

eller: har hidtil brugt Toast til brænding. På den ny MAC: sæt CD-R i,
og du bliver ledt igennem en smertefri og hurtig proces.

dette bare for at dele min glæde med Jer

go' søndag

Martin

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 03-02-02 12:26

ammentorp@fjernmigget2net.dk writes:
> [...]
>og du bliver ledt igennem en smertefri og hurtig proces.
>
>dette bare for at dele min glæde med Jer

Jamen bare forsat held og lykke. Det er jo helt rart at høre om andet end
problemmer. Og så er det jo dejligt at dele sine glæde med nogen, som
forstår den slags glæde

bedste machilsen Hanne

Skal du sejre, skal du slås med dig selv

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 03-02-02 12:54

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Det er jo helt rart at høre om andet end
> problemmer. Og så er det jo dejligt at dele sine glæde med nogen, som
> forstår den slags glæde

Lige min tanke med beskeden.

martin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-02-02 13:06

Martin Ammentorp <ammentorp@FJERNMIGget2net.dk> wrote:

> [...]
> og du bliver ledt igennem en smertefri og hurtig proces.
>
> dette bare for at dele min glæde med Jer

Jamen, det er jo derfor vi er Mac-brugere. Det _er_ bare letter at have
med at gøre og så ser det 10x bedre ud end Windows (OS X).

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : MadMacMan

Dato : 03-02-02 14:54

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> wrote in message

> Jamen, det er jo derfor vi er Mac-brugere. Det _er_ bare letter at have
> med at gøre og så ser det 10x bedre ud end Windows (OS X).

> [...]

Ja det er nemt... Men I xp er det jo præcis lige så nemt...
Nok om det Men jo det er blevet lettere for alle nu til dag,
og det er jo fedt

Nicolai
Til begge dele

Fra : Gunnar Holse

Dato : 03-02-02 15:16

> Ja det er nemt... Men I xp er det jo præcis lige så nemt...
> Nok om det Men jo det er blevet lettere for alle nu til dag,
> [...]

Ditto - så længe man gives mulighed for at "lægge stokken" :/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-02-02 18:12

MadMacMan <npe*remove*@mac.com> wrote:

> "René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> wrote in message

> Ja det er nemt... Men I xp er det jo præcis lige så nemt...
> Nok om det Men jo det er blevet lettere for alle nu til dag,
> og det er jo fedt

XP kan også være nemt, men hold kæft hvor er det irriterende med de der
bokse, der konstant "lokker" med alskens MS services. DET er dumt af MS.

Og så ser OS X meget bedre ud... XP mener jeg helt ærligt er skuffende
at se på, da det er tydeligt, at det bare er gamle vinduer, med en ny
indpakning udenom. Det kan gøres bedre.

Jeg har ikke fået rodet så meget med XP, så jeg kan ikke vurdere om det
er blevet meget bedre en Win2k, som var et ret godt system (når det
kommer fra MS!).

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-02-02 17:06

> [...]

> og du bliver ledt igennem en smertefri og hurtig proces.
>
> dette bare for at dele min glæde med Jer

Fedest!
Men hvad er det for en model?
Martin P

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 03-02-02 20:05

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Fedest!
> Men hvad er det for en model?
> Martin P

Et røverkøb jeg gjorde i torsdags. IMAC FlowerPower 500 (den med CD-R).
Spritny - fik den pruttet fra 9999,- til 4700,-

-hos Elgiganten

hilsen

martin

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 03-02-02 21:44

Martin Ammentorp <ammentorp@FJERNMIGget2net.dk> wrote:

> Et røverkøb jeg gjorde i torsdags. IMAC FlowerPower 500 (den med CD-R).
> Spritny - fik den pruttet fra 9999,- til 4700,-

Jamen tillykke med den. Det er da helt sikkert en lækker maskine - og
udseendet beviser jo tydeligt at smag er individuelt.

Men vil du ikke gøre os alle en tjeneste og kalde den, hvad den hedder.
Nemlig iMac, ligesom det hedder en Mac eller Macintosh og ikke MAC. Det
giver nemlig et lille gib i mange af os når vi læser det

anr

"I could crush him like an ant - but that would be too easy. No, revenge
is a dish best served cold - I'll bite my time and when he least expect
it, I'll... - Ah, what the hell, I'll just crush him like an ant!"
-Montgomery Burns

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-02-02 17:51

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Men vil du ikke gøre os alle en tjeneste og kalde den, hvad den hedder.
> Nemlig iMac, ligesom det hedder en Mac eller Macintosh og ikke MAC. Det
> giver nemlig et lille gib i mange af os når vi læser det

Jo - tilgiv mig. Gammel vane, og bruger altså også stadig MAC: 7500. (Og
den må da gerne kaldes det, ik'?)

venlig hilsen

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-02-02 18:27

Martin Ammentorp <ammentorp@FJERNMIGget2net.dk> wrote:

> Jo - tilgiv mig. Gammel vane, og bruger altså også stadig MAC: 7500. (Og
> den må da gerne kaldes det, ik'?)

Nej, fy! - Det hedder stadig en "Mac". "MAC" er enten den unikke adresse
på et ethernetkort, eller navnet på en skærmproducent.

Din Mac/Macintosh hedder "Powermac 7500" eller forkortet: "PM7500"

Med din betegelse vil de fleste ejerere af en ny PC være MAC-brugere

<icq:131382336>

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-02-02 19:35

> Nej, fy! - Det hedder stadig en "Mac". "MAC" er enten den unikke adresse
> på et ethernetkort, eller navnet på en skærmproducent.

Ups - man bliver klogere! (Eller får i det mindste noget nyt at vide

skægt nok har jeg før i tiden altid skrevet Mac, indtil jeg i et eller
andet forum så dety skrevet med udelukkende store bogstaver - godtroende
er jeg.....

venlig hilsen

Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-02-02 19:41

In article <1f73ewl.u984xv1xdyuyeN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> eller navnet på en skærmproducent.

Det er nu MAG.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-02-02 20:12

> Det er nu MAG.

me = stupid

<icq:131382336>

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-02-02 01:09

> me = stupid

Den lader vi lige stå et øjeblik.

Eller gemmer den på HardDisken. Den kunne blive brugbar en gang i
fremtiden (må Magister Mundi - aka Gud - forbyde det!)

---
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-02-02 02:04

In article <1f73jjm.1am7nkwx7s90N%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> me = stupid

Den tror jeg nu nok at jeg gemmer msg-ID på.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-02-02 02:29

> Den tror jeg nu nok at jeg gemmer msg-ID på.

Spørgsmålet er selvfølgelig, om "me" betyder "mig", om det står for
Martin Edlich, eller om det er Windows Millenium Edition
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-02-02 02:38

In article <1f741j3.p0tj2bupa3hnN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Spørgsmålet er selvfølgelig, om "me" betyder "mig"

Hvad blander du dig ind i det for?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-02-02 10:29

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Spørgsmålet er selvfølgelig, om "me" betyder "mig", om det står for
> Martin Edlich, eller om det er Windows Millenium Edition

fortsæt...

<icq:131382336>

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-02-02 20:46

> [...]

> Nemlig iMac, ligesom det hedder en Mac eller Macintosh og ikke MAC. Det
> giver nemlig et lille gib i mange af os når vi læser det

Min søn har et par sko der hedder IMAC.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-02-02 20:59

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Min søn har et par sko der hedder IMAC.

lad mig gætte: der er far og ikke mor der har købt dem?

<icq:131382336>

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-02-02 01:09

> lad mig gætte: der er far og ikke mor der har købt dem?

Det er det vel nok....

Men det er sgu' synd for knægten. Han vinder da aldrig et godt spæneløb
mod kammeraterne med sådan to rev. a på fødderne. Men det er vel også
bare Henriks forsøg på at få større omkreds i sit trådløse netværk?

---
venlige hilsner, Mich. Ottosen