Andet multimedie
bentjuul 3670
DVI Skærm flimrer ved opstart / ATI Radeon~
Fra : Poulsen

Dato : 03-02-02 07:48

Jeg har lige opgraderet Grafikkortet til et Radeon 7500, det har både en
digital og en analog udgang.
Jeg har hentet, og opgraderet med den nyeste driver, Ver. 6.13
Min skærm er en 17" fladskærm, som også har både digital og analog
tilslutning.
Tilslutter jeg det analogt, er der ingen problemer, men ved digital, flimrer
skærmen, så det ikke er til at se ret meget, men kun ved opstart, når først
Windows starter, er der ikke noget galt.
Hvad skal jeg gøre?
Min PC er en P4/1500 Mhz. 384 Ram. Win-XP.
Jeg er tidligere blevet fortalt, at det var meget normalt, når man brugte
den digitale tilslutning.
Skal jeg virkelig bare stille mig tilfreds med det?

Mvh. kim-poulsen@image.dk

Mvh. kim-poulsen@image.dk

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 03-02-02 11:13

Poulsen wrote:

<snip>
> Jeg er tidligere blevet fortalt, at det var meget normalt, når
> man brugte den digitale tilslutning.
> Skal jeg virkelig bare stille mig tilfreds med det?
<snip>

Ja, for der er tale om en teknologisk begrænsning i forbindelse
med skærmen - hvis man ellers skal tro de forhandlerbriefings
jeg fik for et halvt års tid siden.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.