Dansk stavekontrol til Forté Agent...
Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-02-02 20:51

....hvor får man fat i det. Jeg kan ikke lige komme på Google for
tiden, så det er desværre umuligt at søge på det selv :)

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-02-02 20:57

Sat, 02 Feb 2002 20:50:41 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>...hvor får man fat i det.

Det tror jeg ikke, man gør - eksisterer mig bekendt ikke

>Jeg kan ikke lige komme på Google for
>tiden, så det er desværre umuligt at søge på det selv :)

Har du nu også vrøvl med http-protokollen?

pelo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-02-02 21:18

On Sat, 02 Feb 2002 20:57:18 +0100, Peter Loumann <
pelo@mailserver.dk> wrote:

>Det tror jeg ikke, man gør - eksisterer mig bekendt ikke

Hmm, hvad skal man med muligheden for at vælge sprog, hvis der ikke er
nogen at vælge imellem? Man kan jo ikke bruge svensk til noget (hvis
det så findes). Generel Preferences --> Languages.

>Har du nu også vrøvl med http-protokollen?

Såså, begynder du nu også her

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-02 21:28

Sat, 02 Feb 2002 21:18:14 +0100, skrev Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk>:

>Hmm, hvad skal man med muligheden for at vælge sprog,

Du kan hente fransk, italiensk, tysk og spansk stavekontrol.

<http://www.forteinc.com/agent/download.php>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-02-02 21:31

On Sat, 02 Feb 2002 21:27:37 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Du kan hente fransk, italiensk, tysk og spansk stavekontrol.
>
><http://www.forteinc.com/agent/download.php>

Ok, tak Knud, det havde jeg ikke lige set. Jeg plejer at bruge Google
til at finde sådan noget jo :) Det overrasker mig lidt, at der ikke
engang er svensk stavekontrol, ikke at jeg havde brug for det, men
alligevel.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-02-02 21:35

Sat, 02 Feb 2002 21:18:14 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Hmm, hvad skal man med muligheden for at vælge sprog,

Ja, det undrede jeg mig osse over. Men så slog jeg op i noget
statistik og fandt ud af, at det kun er et lille mindretal af jordens
befolkning, der bruger dansk.

>Såså, begynder du nu også her

Så hygsomt...

hilsen pelo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-02-02 21:44

On Sat, 02 Feb 2002 21:34:59 +0100, Peter Loumann <
pelo@mailserver.dk> wrote:

>Ja, det undrede jeg mig osse over. Men så slog jeg op i noget
>statistik og fandt ud af, at det kun er et lille mindretal af jordens
>befolkning, der bruger dansk.

Meget morsomt. Det var nu ironisk ment, men pyt....

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-02-02 22:17

Peter Loumann skrev:

>Ja, det undrede jeg mig osse over. Men så slog jeg op i noget
>statistik og fandt ud af, at det kun er et lille mindretal af jordens
>befolkning, der bruger dansk.

LOL.

Ved du at dansk er blandt de 100 største sprog?

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-02-02 23:41

Sat, 02 Feb 2002 22:16:45 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospam@lundhansen.dk> wrote:

>Ved du at dansk er blandt de 100 største sprog?

Ja...

Fra : Dino

Dato : 02-02-02 22:41

Den 2-2 2002 skrev Lars Stokholm i dk.edb.internet.software.mail+news:

> ...hvor får man fat i det. Jeg kan ikke lige komme på Google for
> tiden, så det er desværre umuligt at søge på det selv :)

Måske kan Brian Quinion's "Spell Checker for Edit Boxes" bruges? Gratis
til Privat brug.

Fra hjemmesiden:
A near-universal spell checker for Windows applications.
An invaluable add-on for any text-based application.

Principal features
Spell Checker checks the spelling of any edit control in almost any
application under Windows 3.1/95/98. It runs in the background, with hot-
key support. Master dictionaries are available in several languages and
fully editable and searchable custom dictionaries can be created. The
system requirements are modest and it should run on any computer.

<http://www.quinion.com/mqa/spell.htm>

Spell Checker 3.02 program (136K)
<http://www.quinion.com/files/spell/spel302e.zip>

Danish dictionary (149K)
<http://www.quinion.com/files/spell/danish.zip>

--
Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-02-02 23:04

On Sat, 02 Feb 2002 21:40:30 +0000, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

> [...]
>fully editable and searchable custom dictionaries can be created. The
>system requirements are modest and it should run on any computer.

Mange tak, det vil jeg da kigge på.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 03-02-02 11:40

Eller prøv All Purpuse Spellchecker http://www.palware.com/apsc/

Kan klare mange sprog - også dansk.

mvh Søren

> [...]

>fully editable and searchable custom dictionaries can be created. The
>system requirements are modest and it should run on any computer.

Soren Hedeby Sorensen, Viborg, Denmark

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 02-02-02 23:06

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote:

> ...hvor får man fat i det. Jeg kan ikke lige komme på Google for
> tiden, så det er desværre umuligt at søge på det selv :)

Du kan selv oprette en. Jeg har beskrevet fremgangsmåden og lagt mine
egne ordbøger på:
www.image.dk/~teglsbo/agent

Jeg hører meget gerne fra folk der prøver den vejledning, det er
efterhånden meget lang tid siden jeg selv oprettede ordbogen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-02-02 23:33

On Sat, 02 Feb 2002 23:06:13 +0100, Niels@fabel.dk (Niels Teglsbo)
wrote:

> [...]
>
>Jeg hører meget gerne fra folk der prøver den vejledning, det er
>efterhånden meget lang tid siden jeg selv oprettede ordbogen.

Det vil jeg også kigge på, tak til dig også.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm