GeForce 2 MX 400 fejl................ HJÆÆ~
Fra : Kasper

Dato : 02-02-02 18:40

Hej..

Jeg har købt mig et GeForce 2 MX 400,
64mb SDR-ram og TV-Out.
Problemet / problemerne er, at når jeg spiller, f.eks. et bilspil,
så kan jeg køre til et bestemt sted, og så bliver en meget stor del
af grafikken grønt og man kan ikke se noget.

Det andet problem er, at det med TV-Out ikke virker..
Der kommer ingenting på fjernsynet, lige meget hvad jeg gør..

Resten af mit system:
AMD 233mhz ( har kørt med 450mhz, men virker ikke )
5ali61 bundkort
256mb SD-ram
90gb harddisk

Ny driver til grafikkort, ny version af directX, virker ikke.....

Nogen der kan hjælpe???

Kasper

Fra : Carsten Kolind

Dato : 02-02-02 23:03

Hej Kasper

På Nvidia's hjemmeside kan du læse at GeForce2 chip på et AGP kort
kræver at dit bundkort er AGP 2.0 kompatibelt.

Måske dit bundkort er lige gammelt nok?

Hilsen
Carsten Kolind