And i en Weber grill
Fra : Mogens

Dato : 02-02-02 14:11

Selv om det er off-season, så har vi et bæst der har overlevet julen.
Hvordan er det nu lige at den skal laves i en Weber grill ?
Jeg har søgt via Google, men ordet "And" rimer vist på noget der i
EDB-sproget har en hel masse andre betydninger! Så hjælp vil være
kærkomment.

Hilsen Mogens

Fra : Psyman

Dato : 02-02-02 15:12

snip
> Jeg har søgt via Google, men ordet "And" rimer vist på noget der i
> EDB-sproget har en hel masse andre betydninger! Så hjælp vil være
> kærkomment.

Prøv at søge på lidt flere ord end bare "and". Denne søgning gav f.eks.
nogle udemærkede hits:

http://www.google.com/search?q=duck+weber+grill+recipe&hl=da&btnG=Google-s%F
8gning&lr=

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-02-02 08:57

"Mogens" <m_lunde@post8.tele.dk> wrote in message
> Selv om det er off-season, så har vi et bæst der har overlevet julen.
> Hvordan er det nu lige at den skal laves i en Weber grill ?

Indirekte stegning - indtil den giver klar saft, når man stikker en nål el.
lign. ind ved den tykke del ved overlåret.

Mit gæt er at en 3200 g. and skal have nogenlunde mellem 5 og 6 kvarter.
Drop fyld med æbler og svedsker o.l, når du griller den - giv den en gang
krydderurter i stedet.

Husk for guds skyld drypbakken - ænder drypper som regel _meget_ fedt.

Sidst jeg lavede en sådan svend på Weberen, udbenede jeg en berberiand. Den
blev grillet og skroget blev så brugt til at lave andefond af.

mvh
Jan