Geforce4 her?
Fra : Mr. X

Dato : 01-02-02 17:01

På compumail.dk under "nye produkter" har de et Geforce 4 MX440 64 MB! Kan
det virkelig passe????!!

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 01-02-02 17:46

Mr. X wrote:

>På compumail.dk under "nye produkter" har de et Geforce 4 MX440 64
>MB! Kan det virkelig passe????!!

Ja - de får det på lager d. 8 feb. ser det ud til.

Christian

Fra : FeZ

Dato : 01-02-02 18:32

"Mr. X" <Airbus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> På compumail.dk under "nye produkter" har de et Geforce 4 MX440 64 MB! Kan
> det virkelig passe????!!

Hvis du kigger under online bestilling ->/ grafikkort
kan du se at der står forventet levering 8/2.
Forventet !!

Så nej - det kan ikke passe
--
FeZ

Fra : Andrew

Dato : 02-02-02 13:04

Kan det virkelig passe at det er så billigt???

1300 kroner?

Hvad er specs'ene for GF4 i forhold til mit GF2 TI kort???

Skulle vist have ventet lidt med at købe det, eller hvad???

MvhAnders

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 02-02-02 14:21

Hej

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Kan det virkelig passe at det er så billigt???
>
> 1300 kroner?
>
> Hvad er specs'ene for GF4 i forhold til mit GF2 TI kort???

http://www.a1-electronics.co.uk/Graphics_Cards/GeForce4/Nvidia_GeForce4.shtm

/Kristian

Fra : Andrew

Dato : 02-02-02 16:33

nå, nå. Ro på! Der er jo slet ikke så stor forskel alligevel.

Jeg er også fint tilfreds med min GF2 TI!

Mvh Anders