Brænderproblem
Fra : Per Kühlwein

Dato : 01-02-02 11:49

Hej allesammen!

Jeg har installeret en ny Samsung-brænder med softwaren NERO. Når jeg kommer
til installationen af NERO stopper den under de første
installationsundersøgelser og meddeler at programmet har udført en ulovlig
handling og afsluttes!

Er der mon nogen som har været udsat for det samme og som evt. kan give mig
et tip om hvad der skal gøres?

Jeg har nylig installeret andre programmer uden nogen problemer!

Venlig hilsen
Per Kühlwein

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 01-02-02 12:41

> [...]
> handling og afsluttes!
>
> Er der mon nogen som har været udsat for det samme og som evt. kan give

Gode gamle samsung brændere....
En god ide er at opdatere firmware. Det virkede ihvertfald på min da mine
brænderprogrammer ikke gad bruge min Samsung.

Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-02-02 15:36

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@mail.dk>:
> Gode gamle samsung brændere....
> En god ide er at opdatere firmware.

<http://makeashorterlink.com/?T38822C5>

Venligst
Mikael

Fra : Per Kühlwein

Dato : 03-02-02 11:58

Jo - tak for rådet, men jeg kan ikke finde en firmware der passer til min
CD-RW Model SW224. Der er 2 muligheder på downloadsiden (Model SW224B) og
dem har jeg prøvet at instalere, men de afvises med ordene at det ikke er
den rigtige model.
mvh
Per

Lars Christoffersen <Lars.Christoffersen@mail.dk> skrev i en