Bosch 509 - Besked når den bliver tændt
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-12-00 07:46

Hej alle

Jeg er lige skiftet fra TDM til Tele2Mobil. Jeg har også fået
låst telefonen op uden problemer, men når jeg tænder står der
allerførst "Tele Danmark". Jeg kan godt finde ud af at stille den
besked der *derefter* dukker op, men kan jeg komme af med det
andet?

Når jeg slukker, står der igen "Tele Danmark" og der kommer et
"Farvel" som kører ud til højre. Kan jeg komme af med det?

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 29-12-00 09:06

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> allerførst "Tele Danmark". Jeg kan godt finde ud af at stille den
> besked der *derefter* dukker op, men kan jeg komme af med det

Nej, det kræver et "tekniker-besøg"

> Når jeg slukker, står der igen "Tele Danmark" og der kommer et
> "Farvel" som kører ud til højre. Kan jeg komme af med det?

Kun hos en "tekniker"

\MK