Canon LBP-460
Fra : morten

Dato : 01-02-02 00:26

Er der nogen der ved hvordan jeg kommer til at bruge den under XP den virker
fint Eller gjorde under me

Fra : Kasper Christensen

Dato : 01-02-02 16:52

> Er der nogen der ved hvordan jeg kommer til at bruge den under XP den
virker
> fint Eller gjorde under me

Det kan du ikke. Den bruger en udskriftstyring som ikke findes i winXP.

mvh

Kasper

Fra : morten

Dato : 04-02-02 13:16

Hvad kan den så køre under ME, 2000 ???

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 04-02-02 21:42

"morten" <mac@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Kasper Christensen" <kasper*SLET*@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan den så køre under ME, 2000 ???

Det tager altså ikke mange sekunder, at surfe ind på Canons danske website.
Se selv hvad de har liggende af drivere.

Hint: www.canon.dk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf