Mac på fjernsynet NU
Fra : Henrik Krogh

Dato : 31-01-02 23:34

Tænd for DR 2

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-02-02 00:17

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> Tænd for DR 2

nej, der er håndbold (ikke blødbold, som vi ellers gennem snart ti år
har måtte nøjes med)

<icq:131382336>

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 01-02-02 12:00

> nej, der er håndbold (ikke blødbold, som vi ellers gennem snart ti år
> har måtte nøjes med)

Og du kunne have vist nok så mange Mac'er i fjernsynet uden at jeg ville
have gået glip af den kamp. For dælen da - bilve gruppevindere ved at
banke svensken. Det slog introduktionen af den nye iMac.

--
"Jørgen Winther har ikke indsigt i kræft. Han er en charlatan indenfor
kræftsygdomme. Og hans populistiske overbudspolitik modarbejder

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-02-02 15:34

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Og du kunne have vist nok så mange Mac'er i fjernsynet uden at jeg ville
> have gået glip af den kamp. For dælen da - bilve gruppevindere ved at
> banke svensken. Det slog introduktionen af den nye iMac.

- det var nu ikke den kamp... (ellers havde jeg ikke haft tid til at
usenette)

<icq:131382336>

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-02 19:52

> [...]

> have gået glip af den kamp. For dælen da - bilve gruppevindere ved at
> banke svensken. Det slog introduktionen af den nye iMac.

"...slog introduktionen af den nye iMac"! Der er vist nogen der trænger
til en to-minutters.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Christian Bech

Dato : 02-02-02 12:22

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> "...slog introduktionen af den nye iMac"! Der er vist nogen der trænger
> til en to-minutters.

Paris-Roubaix kontra iBook?

Jeg indrømmer, at jeg både rystede på hånden og fik kuldegysninger over
at være så provokerende, men sammenhold det med at jeg ikke skal have en
ny iMac. Derimod satser jeg på at blive den stolte ejer af en PB 5300 så
snart den nuværende ejer er parat til at sælge den til spotpris for at
få finansieret en ny iMac, havefliser eller en carport.

--
Christian - desperation er min ven.

Fra : Henrik Krogh

Dato : 02-02-02 20:34

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
Jeg troede kun at det var cykelløb man som mac man skulle interessere
sig for - ingenting er som i de gode gamle 6.09 dage - hvad blir det
næste - syncronsvømning?!?
Henrik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-02-02 20:45

> [...]

> Jeg troede kun at det var cykelløb man som mac man skulle interessere
> sig for - ingenting er som i de gode gamle 6.09 dage - hvad blir det

Sålæge pigene ikke er i bassinet, eller hvis kamaraet følger dem i
omklædningsrummet kan det da være ganske intressant

<icq:131382336>

Fra : Henrik Krogh

Dato : 02-02-02 22:12

Det der skulle ha været en rolig aften foran mac fjernsynet har udviklet
sig til en interesse for reality programmer

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 03-02-02 20:06

> nej, der er håndbold (ikke blødbold, som vi ellers gennem snart ti år
> har måtte nøjes med)

Mac'er eller håndbold. Nu stopper mine licensbetalinger.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : IT-Sektionen

Dato : 01-02-02 16:42

Henrik Krogh skrev i meddelelsen
<1f6weqn.1sexdga62pxm9N%henrik.krogh@bigfoot.com>...
>Tænd for DR 2

Og de, som ikke nåede at se Viden om kan gense udsendelsen
på de her anførte tider eller se udvalgte klip fra udsendelsen

http://www.dr.dk/videnom/

Mvh - Jørgen