Wap bedre end pressen gør det til!
Fra : Gsus

Dato : 28-12-00 13:48

Hmmm nu har jeg efterhånden haft min Nokia 6210 et lille halvt år. Og prøvet
utallige wapportaler. Efter at have prøvet et par stykker fandt jeg frem til
at mobilixes var den bedste. I går så jeg så at Sonofon har lavet deres om.
Fårk den er også blevet god og hurtig. Ingen irriterende logos etc. etc. og
så kan man sætte den om helt som man vil helt ude på "forsiden". Det er sku
cool. Man har også mulighed for at prøve de forskellige links inden man
smider dem ind på ens personlige wap forside. Div. jounalister har
efterhånden "dræbt" wap men jeg syntes nu det er ok. Hvis man blot tager det
for hvad det er.... teksttv på mobiltelefonen. Hvis der er andre derude der
gerne vil have en god oplevelse med wap så prøv TV2s teksttv wap. Det bliver
opdateret 24/7 og ingen "dead ends" eller logoer.... Sådan skal det gøres!
Hvis der er nogen der vil dele "gode" links, og med det mener jeg wap sider
uden "dead ends". Så er jeg interesseret.

TV2s wap link er wap.tv2.dk/
Sonofons mobilportal: www.sonofon.dk og klik på mobilportal

Niels

Fra : J. S.

Dato : 28-12-00 17:03

"Gsus" <nbk@sol.dk> wrote in message
> [...]
sider
> uden "dead ends". Så er jeg interesseret.

Hej Niels

Tak for dit gode indlæg - jeg er helt enig i at WAP er langt bedre end sit
rygte. Tænk på hvor længe det alm. Internet var om at komme igang. De
journalister som skyder på WAP (og "mobilt Internet" for den sags skyld)
skal nok få røde øre når det rigtig kommer igang. Udviklingen kan der ikke
være tvivl om...

PS. Min personlige favorit...men nu er jeg også sports-afhængig...er
Siemens-Sportal wap-sitet. Det er et overflødighedshorn er gode
sportsnyheder, og sitet er godt og funktionelt opbygget. Godt gået! Har du
en WAP-telefon så prøv på http://wap.siemens-sportal.com

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 29-12-00 13:38

"J. S." <nothing@nothing.com> skrev i en meddelelse

> Hej Niels
>
> Tak for dit gode indlæg - jeg er helt enig i at WAP er langt bedre end sit
> rygte. Tænk på hvor længe det alm. Internet var om at komme igang.

Problemet er bare at wap allerede er forældet.
Ligeså snart det bliver muligt at forøge hastigheden vil WAP ikke være
tilstrækkeligt mere.

>De journalister som skyder på WAP (og "mobilt Internet" for den sags skyld)
> skal nok få røde øre når det rigtig kommer igang.

WAP kommer aldrig igang. Den dør ligesåsnart næste genereation kommer.

> Udviklingen kan der ikke
> være tvivl om...

Nej ingen tvivl om det, men udviklingen er løbet fra WAP.

--

Nicholas Bryde
ICQ 56723497

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 29-12-00 15:22

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> WAP kommer aldrig igang. Den dør ligesåsnart næste genereation kommer.

> Nej ingen tvivl om det, men udviklingen er løbet fra WAP.

Hej gruppe.......
Jeg har hentet et pro´gram hjem fra TUCOW's 'M3GATE' (freeware) som jeg kan
bruge til at se WAP på min computer med..
Programmet kan sættes op som en mobil eller som en Palm.
Efter at have siddet og 'gloet lidt' er jeg da ikke særlig imponeret, men er
fortsat glad for min Nokia 5110
--
MVH Ole PE
ICQ : 40112860

Fra : M@ds

Dato : 29-12-00 16:15

In article <z6136.5865$Ru.26936@twister.sunsite.dk>,
"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote:
> [...]
> Programmet kan sættes op som en mobil eller som en Palm.
> Efter at have siddet og 'gloet lidt' er jeg da ikke særlig imponeret,

Jeg må nu indrømme at jeg glæder mig til at min WAP-telefon kommer her
en af de første dage i 2001.
Hvad er det du syntes der mangler ved WAP?
Jeg syntes der er mange brugbare ting for mig. F.eks. WAP-Banking, WAP-
mail og Addresse opslag.
Eneste minus er at WAP telefonerne er så store...

Hilsen
M@ds
mads@iname.com

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 30-12-00 01:29

"M@ds" <mads@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mail og Addresse opslag.
> Eneste minus er at WAP telefonerne er så store...

Jeg synes at WAP er svær at finde rundt i. Og også på en PC (tastatur) er
WAP vanskelig at håndterer,
WAP er hovedsagelig tekst-orienteret, og der er begrænset hvor meget der han
stå på et display. Selv på en Palm!
Ole PE Jensen
ICQ 40112860
Tlf.: 75456492
opej@city.dk

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 30-12-00 22:03

"Gsus" <nbk@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm nu har jeg efterhånden haft min Nokia 6210 et lille halvt år. Og
prøvet
> utallige wapportaler. Efter at have prøvet et par stykker fandt jeg frem
til...

Hej!

Jeg syntes stadig at Wap er for dyrt! Hvem gider betale en alm. minutpris på
f.eks. 70 øre for at bruge Wap? Kunne teleselskaberne ikke indføre en
speciel Wap-minutpris?

MVH Morten