Ingen PCI-eksperter????
Fra : BOB

Dato : 31-01-02 12:43

Jeg står i den situation at skulle sætte et nyt grafikkort i min PC, hvor
der i forvejen er et onboard TNT2 32 Mb-ram grafikkort. Der er ingen ledig
AGP-port, så det må blive et PCI istedet.
Har fundet frem til 2 stk:

CREATIVE LABS 3D Blaster GeForce 2 MX 32MB DDR/PCI 1050kr
InnoVision Vegas Geforce2 MX 400 64MB SD/PCI 800kr

Vil jeg få en væsentlig bedre ydelse? Hvilket kort er bedst? Er der andre
kort?

Skal primært bruges til webdesign/spil.

Min konfig.: PIII-500 256Mb win 98se

På forhånd tak

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-01-02 13:29

Der er ikke mange PCI kort at købe i dag. Lidt underligt.
Med hensyn til dine valg så prøv www.nvidia.com og vælg produkter og find
dem der (eller noget tilsvarende) og lav en test (Analyze my PC) så får du
nVidias svar på dit spørgsmål.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Sporten

Dato : 31-01-02 13:41

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message
> [...]
> dem der (eller noget tilsvarende) og lav en test (Analyze my PC) så får du

jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står noget om analyse af PC.
kan du ikke give et mere direkte link.

--
Morten Roslev
-----------------------

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-01-02 14:18

> jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står noget om analyse af PC.
> kan du ikke give et mere direkte link.

Helt ærligt ?

1) www.nvidia.com
2) Product
3) Fx GeForce3
4) Rul lidt ned på siden
5) Find knap med teksten "Analyze my PC"
6) Klik på knappen..........
7 ) Prøv om du kan finde ud af resten selv....

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-01-02 17:30

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message

[snip]

> Helt ærligt ?
>
> 1) www.nvidia.com
> 2) Product
> 3) Fx GeForce3
> 4) Rul lidt ned på siden
> 5) Find knap med teksten "Analyze my PC"
> 6) Klik på knappen..........
> 7 ) Prøv om du kan finde ud af resten selv....

Hmmm... jeg kan nu heller ikke finde det, men jeg har da set hele udvalget
af nVidias produkter Det hjalp først da jeg så på denne side:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=powerof3d

....og blev skuffet over af det kræver IE5

--
- Lars
http://opera.no - the fastest browser on earth!