Re: Re: Hjælp Simkode til Sonofon
Fra : vineke@cs.auc.dk

Dato : 25-12-00 19:42

Hej,
jeg arbejder på Sonofon, og jeg kan forsikrer jer alle
sammen at vi forsøger at hjælpe folk på alle de måder
vi kan når de skal have en sim-lock kode. Telefonen
skal selvfølgelig værer over 6 mdr. gammel! - ellers
koster det 500kr.

Når man ringer til os hos sonofon så skal vi bruge:

1) imei nummer - står på telefonen
2) telefon mærke og model...
3) Det GSM nummer som telefonen oprindeligt er købt
med - eller i hvert tilfælde navnet på den person der
oprindeligt købte telefonen.

Den sidste betingelse er for at undgå svindel og for at
vi skal kunde slå kunden op.

Mvh. vineke

--
Posted from mailhost.cs.auc.dk [130.225.194.2]

Fra : Arne Nielsen

Dato : 25-12-00 20:02

Hej Vineke
Når nu telefonen er over de 6 mdr. og man har oplyst om Imei nummer,
mærke,model, samt navnet på oprindelig køber og man så får en historie at
det kan tage op til 3 uger før man kan få koden, så fylder man sgu nogle med
en lodret løgn, du ved ligså godt som mig at det er noget i kan slå op på
skærmen med det samme.
Ps. Det er ikke den første telefon jeg har prøvet at få åbnet, alle de andre
selskaber var der ingen problemer med, (Mobilix, Teledanmark,Telia )
Mvh
Arne