Colin McRae 2 hakker som bare fand..
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 31-01-02 10:04

Hej!

Har anskaffet mig CMR2, men det hakker sindssygt meget i starten af hvert
løb.
Har prøvet at sætte indstillingerne ned til det minimale, men det hjælper
ingenting.
Efter cirka 30 sek. kører spillet nogenlunde, men starten er altså ganske
umulig at arbejde med.
Lyden er helt forvrænget, og billedet bliver måske opdateret hvert 3.
sekund.
Har hentet latest patch.

Min CPU er følgende:
466 MHz Celeron
256 MB ram
GeForce 2 MX400

Så det kan næsten ikke være det...
--
DONG

Mads Jakobsen

Fra : Kristian

Dato : 31-01-02 11:26

Du skal nok udskifte din meget langsomme proc.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 31-01-02 12:24

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal nok udskifte din meget langsomme proc.

Klart, men min. requirements er 233 MHz, og rec. req. er 500 MHz,
så helt slemt er det jo ikke.

--
DONG

Mads Jakobsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 31-01-02 15:14

> "Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> Klart, men min. requirements er 233 MHz, og rec. req. er 500 MHz,
> [...]

Hej Mads

Du kan aldrig regne med det de skriver at spillet kræver

Det er nok min 500 Mhz som Min og 800 Mhz som Anbefalet
Jeg har set det hakke på en 800 Mhz og et Geforce 2 MX 32 mb ram og 384 mb
ram

Mvh
Kurt

Fra : Morten Bøgh Petersen

Dato : 31-01-02 18:02

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er nok min 500 Mhz som Min og 800 Mhz som Anbefalet
> Jeg har set det hakke på en 800 Mhz og et Geforce 2 MX 32 mb ram og 384 mb

Tja, det kører altså fint på min Celly566 m. 256 mb ram og TNT2M64
(selvfølgelig ikke i 32-bit farver)
Kører med 800x600 og alt slået til, eller 1024x768 med lidt færre detaljer

Morten

Fra : J Skantse

Dato : 31-01-02 18:58

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> umulig at arbejde med.
> Lyden er helt forvrænget, og billedet bliver måske opdateret hvert 3.

De er ikke sluppet specielt heldigt fra grafikken i det spil !.

Har du nyeste driver til dit grafikkort ?

Luk alle andre programmer ned inden du startet spillet.
Hvis du kører med forceFeedback joystick/rat så slå det fra i spillet.
Hvis du ikke allerede har prøvet det så slå Mip Map og EnvironmentMap fra
under grafik i spillet og vælg en lav Drawdistance.

Jeg kæmpede med det samme problem tidligere og på min maskine (dengang AMD
400 Mhz og win98) hjalp det en del at sætte prioriteten for 'Microsoft ADPCM
Codec' til 1. Det kan ændres i controlpanelet under multimedia og codecs.
Det nævnte Codec skal stå øverst i listen.

mvh/Jørgen