Skift af grafikkort under Win2K pro
Fra : John Hinge

Dato : 31-01-02 07:00

Lige et hurtigt spørgsmål.
Funker Win2K's plugandpray på samme måde (eller bedre som Win9x ?
Jeg får et et nyt grafikkort idag til afløsning for mit let defekte
Geforce 1 DDR, det nye er et Geforce 2 Ti fra et fint lille bambus
firma i det ydre taiwan (hey jeg sparede 3-500 kroner, bambus er fint)
Og jeg vil egentlig bare gerne vide om jeg skal afinstallere det
gamle først i enhedshåndteringen, lukke ned og så montere det nye kort
eller om jeg bare kan kaste det nye kort i, og så boote op og lade
windows selv pusle med roderiet ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : doUwantGames2?

Dato : 31-01-02 08:35

W2K skulle gerne selv finde det nye kort og fjerne det gamle, Jeg har
ihvertfald ikke selv oplevet andet...

--

Stay cool and have fun !!

Fra : John Hinge

Dato : 31-01-02 17:05

On 31 jan 2002 doUwantGames2? was heard to say:

(om skift af gfxkort under Win2K)
> W2K skulle gerne selv finde det nye kort og fjerne det gamle, Jeg
> har ihvertfald ikke selv oplevet andet...

Jamen det lyder fint, nu skal jeg bare se tålmodig ud til den rare
Post Danmark medarbejder putter en fin æske i mine griske poter :)
Så skal de blive slut med den hylende og brummende blæser, og de
væmmelige mørke linjer i displayet skal det.. weeeee

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
WD40 er godt.. meget WD40 er meget godt.. i et stykke tid...