Rock Star
Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-02 02:08

Et spørgsmål: Er Steel Dragon et band de har opfundet til ære for os, eller
har de eksisteret... hvis ja er filmen så fiktion eller bygget på en sand
historie?
Fed film ellers...

sniper_Nolight
(derhavdealtmedIronMaidenmenikkemindesetbandkaldetSteelDragon)

Fra : n k p

Dato : 31-01-02 03:43

Den er løst baseret på Judas Priest.

Fra : Zeki

Dato : 31-01-02 07:36

I øvrigt, en ganske sjov detalje i filmen er under slutteksterne, hvor man
ser fraklip. På et tidspunkt, hvor Wahlberg er klar på scenen for at gøre
den som rockstjerne, er der en eller anden spøgefugl som sætter 'Good
Vibrations' med Marky Mark and the Funky Bunch på i stedet, mens et par
crewmedlemmer begynder at breakdance på scenen. Wahlberg synes tydelig
rystet over denne 'seance'.

Zeki

Fra : Carl Drud

Dato : 31-01-02 09:36

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> wrote:

> [...]
> Marky Mark and the Funky Bunch på i stedet, mens et par
> crewmedlemmer begynder at breakdance på scenen. Wahlberg synes

Jah, en ganske morsom detalje. Men jeg mener nu ikke at han
virker "rystet".

Iøvrigt lader det til at Carlsberg har betalt for lidt "product
placement" i filmen.

--
Carl