Luksuscamping med FDM
Fra : Heidi

Dato : 30-01-02 22:46

Er der nogen der har været på disse ferier, hvor man lejer et
telt eller et mobile home med alt nødvendigt udstyr, et sted i Europa?

Ikke fordi jeg har aktuelle planer om at skulle afsted, men har fået
kataloget og synes det ser meget tiltalende ud, så hvis tanken for
alvor skulle opstå engang, ville det være rart at vide lidt om andres
erfaringer.

På forhånd tak.

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Hansen

Dato : 03-02-02 08:50

Hej Heidi..

Vi har prøvet både mobilhome og telte i syden. Hvis du vil sydpå i varmen og
er ligeglad med at gå hen til toilettet, ja så er der penge at spare ved at
vælge telt. Mobilhomes er som regel også varmere om natten ( for varme).
Skal du derimod vælge et telt så er der mange gange flere typer at vælge
imellem, her skal du nok ikke spare, da der som regel følger mere med de
dyre telte. (eks: strøm parasol, liggestole m.m.

God ferie hvis du/I alligevel tager afsted.

Fra : Heidi

Dato : 04-02-02 20:49

"Hansen" <Biersted@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c5cebf5$0$89092$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> dyre telte. (eks: strøm parasol, liggestole m.m.
>
> God ferie hvis du/I alligevel tager afsted.

Hej Hansen,

Tak for svaret - det bliver nok, som sagt, ikke aktuelt foreløbigt, hvis
nogensinde, men hvis, så er det jo altid rart at have en lille smule
kendskab til hvad man skal kigge efter... Jeg har i hvert fald taget din
mening om mobilehome versus telt til efterretning...