GeForce3 ti 200 referencekort søger blæser
Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-02 22:56

Men hvilken blæser skal jeg vælge? Der sidder en ret stor køleribbe på
kortets cpu.
Jeg har ikke plads mangel indvendigt i computeren. Blæseren må gerne være så
lydløs som muligt.
Hvilken en skal jeg købe? Nogen derude der vil af med en?

Mvh Thomas Hjort
Kbh

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-02 22:58

Skal lige siges at kortet fra fødsel ikke havde blæser på.

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 31-01-02 02:06

Behold ribberne på - medmindre du skal oc. Det larmer med blæsere... Det
"lille" GF3 som du har, er født uden blæser. Men det er nemmere at få hevet
nogle flere penge ud af folk med blæser på kortene (det ser godt ud??).

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 01-02-02 16:54

Monter en passiv køleprofil (med lidt Artic Silver III) og
køb der efter en en Zalman FB165 slotcooler samt en
Papst 8412N2/GL og 4 stk. antivibrationsbeslag hvis det
skal være Ultra Low Noise.
Nu har du også mulighed for at OC uden thermale problemer.

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=165&page=1
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=170&page=1

PS. Slotcooleren æder 1 stk. PCI port.