spil fra online til offline ?
Fra : Blobber_Cat

Dato : 30-01-02 19:25

Håber der er et geni der kan hjælpe, spiller Drain fra sol.dk, har så prøvet
at få det ned på min hd så jeg slipper for at kalde op hver gang jeg har
lyst til at spille, men det eneste jeg kan få kopieret er sidens udseende
men ikke spillet, burde det ikke kunne kopieres på en eller anden måde når
jeg kan spille det offline når spillet er loadet ??
hej fra Blobber_Cat

Fra : Simon Nejmann

Dato : 30-01-02 20:53

On Wed, 30 Jan 2002 19:25:26 +0100, "Blobber_Cat"
<i.k.lautrup@get2net.dk> wrote:

> [...]
>men ikke spillet, burde det ikke kunne kopieres på en eller anden måde når
>jeg kan spille det offline når spillet er loadet ??

Det er den her del af siden der kører spillet:

<applet code="drain.Drain.class"
codebase="http://coregame1.sol.dk/dk_games/drain/" archive="drain.jar"
WIDTH=400 HEIGHT=320 >
</applet>

Du kan prøve at downloade
"http://coregame1.sol.dk/dk_games/drain/drain.jar" og så køre den
enten i en appletviewer, eller ved at lave en (lokal) hjemmeside med
det ovenstående html i hvor du så retter så den i stedet kigger på din
harddisk efter "drain.jar".

Jeg har ingen anelse om det vil virke, så på eget ansvar og al det
der...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann