Virtualhost med apache
Fra : Allan M

Dato : 30-01-02 15:13

Jeg har flere gange spurgt om hjælp til virtual host her i denne gruppe og
fået god hjælp.
Nu er jeg kommet så langt at jeg kan taste url ind for de 2 domæner og komme
ind på de rigtige startsider men så går det også galt
Det er kun startsiden jeg kan åbne. Hvis jeg vil videre ind på siden så
forsøger den at finde siderne på det andet domæne.

Jeg fornemmer at noget er galt med documentroot med det har jeg jo med i
virtualhost.

Kan nogen hjælpe mig ?

** Udklip af Virtualhost **

NameVirtualHost *

<VirtualHost *>
ServerName www.domain0.dk
DocumentRoot e:/domain0
ServerAlias www.domain0.dk
</VirtualHost>

<VirtualHost *>
ServerName www.domain1.dk
DocumentRoot e:/domain1
ServerAlias www.domain1.dk
</VirtualHost>

Fra : Christian Joergensen

Dato : 30-01-02 21:03

On Wed, 30 Jan 2002 15:13:18 +0100, Allan M wrote:

> Jeg har flere gange spurgt om hjælp til virtual host her i denne gruppe
> og fået god hjælp.

Den rigtige gruppe vil nok være dk.edb.internet.software

> [...]
> startsiden jeg kan åbne. Hvis jeg vil videre ind på siden så forsøger
> den at finde siderne på det andet domæne.

Hvis du går ind på 1 viser den 2's side. Men hvis du går ind på 2's side
viser den 1'eren?

--
Christian Jørgensen | It's so complicated, it can't crash.
http://www.razor.dk |

Fra : Allan M

Dato : 30-01-02 21:04

> Den rigtige gruppe vil nok være dk.edb.internet.software

Jeg har slettet meddelsen.

> Hvis du går ind på 1 viser den 2's side. Men hvis du går ind på 2's side
> viser den 1'eren?

Nej. Men jeg har klaret problemet (tror jeg) :) Ellers vender jeg tilbage.

... Allan