Cannot add header information
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-01-02 23:02

Hey NG!

Jeg er lidt i vildrede mht. til en stat-list jeg er ved at lave. Det skal
lige siges, at den kører godt nok på et andet site (er ved at lave et nyt) -
men fejler altså på det nye her efter jeg har kodet lidt om i det.

Jeg får fejlen:

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output
started at D:\wwwroot\beone2\default.php:5) in
c:\web\hlstats\hlstatsinc\admin.inc on line 175

Det er når jeg prøver at logge ind på administrations-siderne at fejlen
dukker op. På alle andre sider er der ikke noget galt. Det der sker er at
jeg har en default.php fil hvori admin.inc bliver includet. Så vidt jeg kan
forstå ud fra fejlmeldingen, så er det noget der bliver loadet 2 gange - kan
bare ikke finde ud af hvad.

Nogen som har oplevet noget af det samme? Nogen som kan hjælpe?? - Mangler I
mere info for at hjælpe, så sig lige til - takker på forhånd.

--

-------------------m-Õ--Õ-m------------------
Med venlig hilsen / Best regards

Henrik Pedersen - BeOne.dk
Email: hp@beone.dk
Site: www.beone.dk

May U Live 2 See The Dawn

Fra : Steen \(MSDesign.dk\~

Dato : 29-01-02 23:55

> Jeg får fejlen:
>
> Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output
> started at D:\wwwroot\beone2\default.php:5) in
> c:\web\hlstats\hlstatsinc\admin.inc on line 175

Jeg tror jeg kender problemet (men hæng mig ikke hvis jeg har fejl..).
Det der er problemet er at den header som du vil sende IKKE er i toppen af
siden!...
den skal helt op over <HTML> tagget..... ellers virker den ikke, og så er
det at du får den fejl...
det skal f.eks. se sådan her ud..
<?
//her bliver ip'en defineret
$ip = $REMOTE_ADDR;

//hvis ip'en ikke er 127.0.0.1
if ($ip != "127.0.0.1"){
//så sender den klienten videre til index.php og stopper for læsningen
af resten af dokumentet
header("Location: index.php"); exit;
}
?>
<head>
<title>WUHU</title>
</head>

håber du forstår det...
--
Steen Nielsen
http://www.msdesign.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-01-02 00:27

"Steen (MSDesign.dk)" <steen@msdesign.dk> wrote in message

> [...]
>
> //hvis ip'en ikke er 127.0.0.1
> if ($ip != "127.0.0.1"){
> //så sender den klienten videre til index.php og stopper for læsningen

Jeg forstår godt hvad du mener - og tror faktisk nu hvor jeg læser dit
indlæg - at jeg har stødt ind i fejlen før. Jeg prøver mig lige frem, skal
nok svare tilbage om det hjalp....

*/Henrik