Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
geforce 2 ti/500
Fra : Ragnar O

Dato : 29-01-02 22:52

Hei
Sitter å prøver å få Midtown Madness 2 til å fungere men ei.
Når jeg starter spillet ser alt greit ut men når jeg skal begynne å kjøre
streiker det.
Grafikken blir bare rot og det er umulig å kjøre.
Har prøvd å stille grafikkinnstillingene ned men til ingen nytte.
Spillet funket jo bra med det gamle skjermkortet (3dfx Voodoo 3)
Hva kan problemet være?
Har kjørt en demo av Ballistics med mye større maskinkrav med stor suksess
noe 3dfx kortet ikke klarte.

Er takknemlig for tips .
Mvh Ragnar

Fra : Zabel

Dato : 29-01-02 23:21

"Ragnar O" <rofstad@world-online.no> wrote in message
> [...]
> streiker det.
> Grafikken blir bare rot og det er umulig å kjøre.
--------------
Prøv at installere patchen fra denne side .
http://filebox.vt.edu/users/gkaufman/

/ Zabel

Fra : Óðin

Dato : 30-01-02 12:02

"Ragnar O" <rofstad@world-online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> streiker det.
> Grafikken blir bare rot og det er umulig å kjøre.

Hva mener du med rot ? Er det grafikkfeil eller kjører det bare uakseptabelt
langsomt ? Hvis bare det kjører dårlig, da prøv nyeste patchen til MM
og/eller eksperimentére litt med driverne til grafikkortet dit. Har du
gjeninnstallert spillet etter at du har installert dit nye grafikkort ? Det
kan kanskje ha litt å si det óg.

> [...]
> Hva kan problemet være?
> Har kjørt en demo av Ballistics med mye større maskinkrav med stor suksess

Høres mærkelig ut; høres ut som kanskje det bare er MM det er problemer med.

Mvh.

/Óðin

Fra : Ragnar O

Dato : 30-01-02 17:20

Spillet er installert etter at nytt grafikkort er montert.

Med rot mener jeg at farger forsvinner ,vegger og veier går
omhverandre,biler kommer ut av intet og veien forsvinner.
Det virker som om at maskinen ikke klarer å bygge opp grafikken etter hvert
som jeg kjører.
Det er verst når jeg kommer inn i trange smug.
På MM1 har jeg samme problem men det blir bedre når jeg kjører i gangfart.

Har prøvd med patchen som ble foreslått men iogmed at jeg kjører uten cd
funket ikke det heller.

Mvh Ragnar
"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i melding news:a38jqb$1qu$1@sunsite.dk...

Fra : Zabel

Dato : 30-01-02 21:46

> Har prøvd med patchen som ble foreslått men iogmed at jeg kjører uten cd
> funket ikke det heller.
Prøvede du også den crack (nocd) der ligger på siden ?

/ Zabel

Fra : Óðin

Dato : 30-01-02 23:37

> [...]
>

> Har prøvd med patchen som ble foreslått men iogmed at jeg kjører uten cd

Ja da vil jeg foreslå, at du kjøper originalspillet eller får tak i en kopi,
der du kan oppdatere patchen.

/Oðin