Film
Fra : Finn

Dato : 29-01-02 21:07

Godda,

Har I jægere ingen NG til annoncer ?.
Jeg undskylder hvis jeg i givet fald sender forkert.

Men jeg er stoppet med jagten grundet omstændighederne og har lidt i
overskud hvis nogen er interseret så giv mig et prej på min mail.

Jeg har 2 videofilm - VHS

Fra Hvalp til Vinder
Labradortræning med James Douglas - 90 min med danske tekster

Træning af den unge labrador
Med Stan Harvey - 72 min med danske tekster

Begge film henvender sig hovedsageligt til jægere som har labrador som hund.
Prisidé kr. 100,- pr. styk eller begge 2 for kr. 150,- plus pp

Og så har jeg et patronbælte til cal. 12 patroner i lyst garvet læder med
tilhørende fuglegalje også i lyst garvet læder.
Prisidé kr.: 75,- plus pp

Hilsner
Finn