ringe
Fra : Per Poulsen

Dato : 29-01-02 16:36

er der nogen i gruppen som kan svare på
hvor disse ringe på Strandskader stammer fra
hej fra Per
--
MIN WEB OM FUGLE
http://www.ppo.esenet.dk/

Fra : Steen Broelling

Dato : 29-01-02 19:37

On Tue, 29 Jan 2002 16:35:44 +0100 "Per Poulsen" <ppo@esenet.dk> wrote in
the same instant as I was about to call it the day:

> er der nogen i gruppen som kan svare på hvor disse ringe på Strandskader
> stammer fra

Jeg ved at Lars Mågaard engang mærkede en del på Langli - i starten af
90'erne vel. Hvor han residerer idag aner jeg ikke, og hvor du finder
yderligere information ved jeg egentlig heller ej.

Du kunne jo ringe til Langli, men der er ingen observatør, og det kommer
der nok heller ikke med den finanslov og lorteregering!

MVH Steen Brølling
--
/mail strix@mail.dk
/usr/home http://www.broelling.dk

Fra : Per Poulsen

Dato : 30-01-02 17:34

tak Steen
jeg har talt med Lars
mange hilsener Per Poulsen

--
MIN WEB OM FUGLE
http://www.ppo.esenet.dk/

Fra : Rune Bjerre

Dato : 29-01-02 23:47

"Per Poulsen" <ppo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen i gruppen som kan svare på
> hvor disse ringe på Strandskader stammer fra

Prøv her: http://www.zmuc.dk/VerWeb/ringing/
Mvh Rune