DVI Skærm flimrer ved opstart / ATI Radeon~
Fra : Poulsen

Dato : 29-01-02 09:08

Jeg har lige opgraderet Grafikkortet til et Radeon 7500, det har både en
digital og en analog udgang.
Jeg har hentet, og opgraderet med den nyeste driver, Ver. 6.13
Min skærm er en 17" fladskærm, som også har både digital og analog
tilslutning.
Tilslutter jeg det analogt, er der ingen problemer, men ved digital, flimrer
skærmen, så det ikke er til at se ret meget, men kun ved opstart, når først
Windows starter, er der ikke noget galt.
Hvad skal jeg gøre?
Min PC er en P4/1500 Mhz. 384 Ram. Win-XP.

Mvh. kim-poulsen@image.dk

Fra : Thomas

Dato : 29-01-02 12:43

"Poulsen" <kim-poulsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
først
> Windows starter, er der ikke noget galt.

Lade være med at kigge på den under opstart

Jeg mener det er normalt for den slags skærme, at de flimrer lidt indtil
deres driver bliver loadet i windows. Jeg har lige arbejdet med en
infostander med en fladskærm på, og den opførte sig ligesom din.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Thomas

Dato : 29-01-02 18:22

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres driver bliver loadet i windows. Jeg har lige arbejdet med en
> infostander med en fladskærm på, og den opførte sig ligesom din.

Har du jord på din strøm? Det har jeg hørt også kan give problemer hvis du
ikke har.

Fra : Poulsen

Dato : 01-02-02 08:42

Det lyder jo ikke så godt, hvordan retter man f.eks. beos-opsætningen.
Der må da være en løsning.

Mvh. kim-poulsen@image.dk