En lykkelig familie
Fra : Sofie

Dato : 28-01-02 22:20

Er der nogen der har opskriften på den kinesiske ret der hedder en lykkelig
familie -
På forhånd tak
Sofie
--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Peter Westh

Dato : 30-01-02 09:59

"Sofie" <fie@mash4077.dk> wrote in message

> Er der nogen der har opskriften på den kinesiske ret der hedder en
lykkelig
> familie -

Jeg kan godt huske retten - fik den på en kinesisk restaurant i Berlin
engang.

MVH

Peter

Fra : bjarnehk

Dato : 30-01-02 14:36

Er det den med dampet fisk og Tofu?

Bjarne

Fra : Sofie

Dato : 30-01-02 19:21

Nej med rejer og æg

--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-02-02 14:31

Sofie <fie@mash4077.dk> wrote:

> Nej med rejer og æg

På min lokale grill hedder den Fu yung hai.

--
Ciao Jesper ) http://www.gylling.net/
How do you tell a communist? Well, it's someone who reads

Fra : Jette Mogensen

Dato : 01-02-02 15:11

Prøv at se på

http://www.recipesource.com/ethnic/asia/chinese/foo-yung-hai1.html