Ny HD til Toshiba blærbar???
Fra : Arcana

Dato : 28-01-02 21:29

Er der nogen som kan fortælle, om man bare kan smide en hvilkensomhelst 3
1/4" HD i en Toshiba Satelite, eller? Jeg har overvejet at købe en 20 GB IBM
Travelstar - kan man sætte så'n en i i stedet for den medfølgende Toshiba
4GB HD?

/arcana

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 28-01-02 23:05

> Er der nogen som kan fortælle, om man bare kan smide en hvilkensomhelst 3
> 1/4" HD i en Toshiba Satelite, eller? Jeg har overvejet at købe en 20 GB
IBM

Jeg smed sådan en travelstar 20 GB i min 2180 så det vil jeg mane at du kan,
jeg havde også en 4 gb i min.

Hilsen Jørgen

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-01-02 23:24

Jeg satte en "ikke IBM" i min ThinkPad. Man skulle ellers tro at en IBM ikke
ville (som alt andet IBM) godtage en no-name HD. Så mon ikke du kan sætte én
i din? Men hvorfor ikke læse i manualen?

- Jasper

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 29-01-02 01:10

> i din? Men hvorfor ikke læse i manualen?

Der stod intet om at sætte en ny/større HD i min manual så jeg tog chancen
og det virkede uden nogen bøvl overhovedet.

Hilsen Jørgen

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-01-02 14:10

Nej for fanden! Det skal være en 2½"...! Og så vil jeg lige sige, at den,
der lå i min Toshiba var en milimeter eller to mindre, så jeg kunne ikke
bare smide en anden standard disk i! (Satellite 1670)

/Henrik!

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 29-01-02 19:27

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nej for fanden! Det skal være en 2½"...! Og så vil jeg lige sige, at den,

Jeg havde ikke lige set at han skrev "3 1/4" HD" men derimod at han skrev
travelstar, da jeg mener at det er udelukkende 2,5 " men jeg tager måske
felj ?
men du har helt ret i at det selvfølgelig skal være en 2,5 "

Hilsen Jørgen

Fra : Chingachgook

Dato : 29-01-02 21:31

hvor kan man få sådan en fætter henne?
jeg ahr en toshiba satellite pro 4290...

//Chingachgook

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-01-02 05:48

>hvor kan man få sådan en fætter henne?
>jeg ahr en toshiba satellite pro 4290...
>
>//Chingachgook

Hér f.eks:

Toshiba 40 Gb MK4018GAS md flydende dynamisk motor:
http://www.proconsult.dk/katalog/storage/komp-hdd/hdd-note/hd-4018gas.html

IBM Travelstar 40GN 30 GB også med flydende dynamisk motor:
http://www.proconsult.dk/katalog/storage/komp-hdd/hdd-note/hd-40gn-030.html

Men www.itbutikken.dk har dem også - og til lidt billigere pris.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph