Godt lydkort..
Fra : Nis Deleuran

Dato : 28-01-02 18:14

Hvilke lydkort kan anbefales?

--

Nis Deleuran aka. Qaratuziah

ICQ#:57485572

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 28-01-02 21:26

"Nis Deleuran" <trecker@mailme.dk> wrote in message
> Hvilke lydkort kan anbefales?

Det afhænger af hvad du skal bruge det til?
Skal det være til musik mv. så skal det nok være Yamaha eller Roland.

Til mere alm. brug er der mange der sværger til soundblaster i forskellige
udgaver.
Selv er jeg ganske glad for mit Terratec DMX xfire 1024, det har ca. de
samme specifikationer som soundblaster live, men er lidt billigere.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Nis Deleuran

Dato : 28-01-02 21:59

> Det afhænger af hvad du skal bruge det til?

Det skal bruges til lidt af hvert. Spil, musik osv.....

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-01-02 00:46

On Mon, 28 Jan 2002 21:58:46 +0100,

> Det skal bruges til lidt af hvert. Spil, musik osv.....

Soundblaster Audigy Player er nok noget af det bedste
på markedet lige nu. kr. 650-700 i bulk version.

Det har IEEE 1394 = FireWire = iLink på kortet
Har 24 bit, 96Khz D/A kanverter
Har en god processor til lydmanipiulation
Kan køre EAX inkl. version 3.0 (for ordentlige effekter i
spil, f.eks. reflektioner af lyd etc. Ligesome et 3D
grafikkort).

Fra : Nis Deleuran

Dato : 29-01-02 15:18

> Soundblaster Audigy Player er nok noget af det bedste
> på markedet lige nu. kr. 650-700 i bulk version.

Sker der noget ved, at man kun kører det med 2 højttalere?