Spørsmål om hotell i Dubai
Fra : Gard Karlsen

Dato : 28-01-02 16:05

Hei
Jeg planlegger en tur til Dubai i mars og jeg har funnet et godt tilbud.
Tilbudet inkluderer opphold på hotellet Best Western New Peninsula hotel. Er
det noen her som har erfaring med dette hotellet? Er det rent, rolig og
sentralt plassert?

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms
http://donar.netpower.no/~ghk/

Fra : Bubbles

Dato : 28-01-02 18:26

"Gard Karlsen" <gard@karlsen.ms> wrote in message
> [...]
Er
> det noen her som har erfaring med dette hotellet? Er det rent, rolig og

Vet ikke om det hotellet, men hoteller f.o.m. 4 stjerner er å anbefale i
gulfen, da de billigere hotellene gjerne har endel "trafikk" om natten.

Jeg bodde nettopp på Best Western i Genova, Italia, og det var veldig fint
og rent, i alle fall.

Marianne

Fra : Nokke

Dato : 29-01-02 15:58

Jeg kender ikke det hotel du nævner men jeg kan anbefale dette hotel, som er
helt nyt:

Hilton Dubai Creek
Adjacent to the Dubai Economic Building
P O Box 33398
Deira
Dubai
Tel : 04 2271111
Fax : 04 2271131

Priserne er på hotelværelser i Dubai er pt moderate, så du kan sikkert få et
godt tilbud her.
Jeg kan også skaffe dig en adresse på et Hilton Beach Resort 20 minutters
kørsel fra Dubai centrum, hvis du er interesseret. Også her kan du sikkert
få et godt tilbud.

Jeg har boet på begge hoteller og kan derfor garantere at kvaliteten er i
orden.

mvh
/ Nokke

Bubbles <bubbles_@softhome.net> skrev i en