T39 Kalender
Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 15:21

Hej Gruppe!

Har købt en T39, dejlig fon, meeeeeen...

Når man vælger "vis uge" i kalenderen, vises der tids"blokke" for hvornår
man har aftaler, mellem kl 8 og 14. Er det muligt at scrolle op eller ned,
så man får det store forkromede overblik? Manualen har ikke kunne hjælpe
mig...!

/H3nrik!

Fra : Soren Olesen

Dato : 28-01-02 15:26

Brug volume knappen på siden af telefoen

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 15:47

STORT! - Tak! Troede ellers jeg havde prøvet alt... Ren nysgerrighed - stod
det nogen steder, jeg har overset eller havde du selv prøvet dig frem til
det?

/H3nrik, der nu er meget gladere for T39'eren!

Fra : Soren Olesen

Dato : 28-01-02 19:00

Gættede mig frem..
;)

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 29-01-02 17:59

Hej Henrik

Får du ikke lov til at bruge til ned/højre?
Så er der noget galt. Jeg har en R520, og jeg har ingen problemer med at
køre op og ned. Prøv evt. en forhandler!

--

mvh.

Lasse Vestergaard

Jeg svarer IKKE-som ansat i TDC Mobil, men som privatperson. Jeg fralægger
mig ethvert ansvar for følgerne af ovenstående.