3210 går amok!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-12-00 23:08

Min Nokia gik lige amok her til aften.

Pludselig kom "ny talebesked" , Fax og E-mail logoet op på displayet. Uden
at jeg har modtaget nogen af delene! Hvad fanden sker der,
og hvordan får jeg lortet væk igen?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Japster

Dato : 07-12-00 23:51

Det er en speciel type besked der får disse ikoner til at komme frem.

Løsning: Indsæt et andet simKORT, lad den kontakte operatøren... sluk... sæt
dit eget kort i igen.

Forklaring: Ikonerne er standard GSM-ikoner til en notits når man får en
e-mail, fax eller voicemail. Ingen af vores danske operatører har dog nogle
af disse funktioner til rådighed, og ikonerne er derfor "gemt væk". Men de
kan altså kaldes frem via en speciel besked man sender fra computeren, via
datakabel. Utroligt belastende...

-Japster

Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:LRTX5.312$bK3.10242@news.get2net.dk...

Fra : TF

Dato : 08-12-00 00:04

<snip>
> e-mail, fax eller voicemail. Ingen af vores danske operatører har dog
nogle
> af disse funktioner til rådighed, og ikonerne er derfor "gemt væk". Men de
<snip>

Sjovt... jeg får da ellers talebesked-ikonen når der er besked på svareren
på mobilix *<

Hyggehejsa derude og god jul
-Jimmy aka TF

Fra : Lars Hintze

Dato : 08-12-00 00:01

Thomas Buus Andersens skrev i en meddelelse :

> Min Nokia gik lige amok her til aften.
>
> Pludselig kom "ny talebesked" , Fax og E-mail logoet op på displayet. Uden
> at jeg har modtaget nogen af delene! Hvad fanden sker der,
> og hvordan får jeg lortet væk igen?

Pudsigt, for i går aftes fik jeg også en kort besked, som kun stod i
displayet et lille øjeblik.

Jeg nåede ikke at læse det helt, men der stod noget i retning af "Kontroller
tjenester", eller var det funktioner ?

Kan Nokia sende opdateringer direkte til telefonen ?

Har ander oplevet noget tilsvarende ? (jeg er TeleDk kunde, og er medlem af
ClubNokia)

Hilsen
Lars

Fra : Rander

Dato : 08-12-00 02:42

Fri, 8 Dec 2000 00:00:51 +0100 brugte Lars Hintze 23 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Pudsigt, for i går aftes fik jeg også en kort besked, som kun stod i
>displayet et lille øjeblik.

Den har jeg også fået 4 gange - hver gang omkring kl. 2:40 om natten...

>Jeg nåede ikke at læse det helt, men der stod noget i retning af "Kontroller
>tjenester", eller var det funktioner ?

Tjenester...

>Kan Nokia sende opdateringer direkte til telefonen ?

Aner det ikke - jeg tror det ikke.

>Har ander oplevet noget tilsvarende ? (jeg er TeleDk kunde, og er medlem af
>ClubNokia)

Samme her.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Når klokken er 12, vender alle sig mod Mekka og
bider i kvasterne på tæppet. (Raymond, 7 år)

Fra : Claus Jensen

Dato : 08-12-00 08:45

for et års tid siden havde jeg et mobilix abonoment, de sendte opdateringet
til sim og telefon som sms, man kunne osse ved hjælp at deres hjemmeside
indskrive sin telefon bog og så sende den til telefonen som sms..........

MVH
Claus
Kolding