Nokia 3210 ???
Fra : Lindes

Dato : 07-12-00 11:34

Hej jeg har en 3210 som er blevet "mærkelig"..
Da jeg fik telefonen kunne det lade sig gøre at tjekke
opkaldstidspunktet både for ud- og indgående samtaler, men når jeg
prøver at se opkaldstidspunktet får jeg denne besked:
"opkaldstidspunkt er ikke tilgængelig".. hvorfor pokker gør telefonen
det ?? det er faktisk pisse irriterende, og jeg vil gerne have hjælp
til at rette mit problem..

Såå hvis nogen gider /kan hjælpe mig vil jeg være meget taknemlig for
det...

Med venlig hilsen
Lindes

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-12-00 11:37

Har du indstillet telefonens ur?

\Mandal

Fra : Nick Christensen

Dato : 07-12-00 12:00

Lindes wrote:

> Hej jeg har en 3210 som er blevet "mærkelig"..

Jeg ville starte med at stille uret i den.

--

Nick Christensen
n@tv.dk

Fra : Lindes

Dato : 07-12-00 14:37

Nick Christensen skrev:
> Jeg ville starte med at stille uret i den.

Hvorfor skal jeg stille uret ? det gjorde jeg da jeg fik den for nogle
måneder siden...
Men jeg kommer lige i tanke om, at jeg har fået en eller anden
advarsel for et par uger siden.. sådan en slags information om at jeg
skulle tjekker et eller andet (jeg kan ikke lige huske præcis hvad det
var jeg skulle tjekke, men jeg kunne ikke finde det på telefonen).. er
der nogen som har et bud ??

Med venlig hilsen
Lindes, der prøver at stille uret igen..

Fra : Japster

Dato : 07-12-00 20:57

Når du fjerner batteriet fra telefonen "glemmes" tid og dato.
Når du sætter batteriet i igen spørger din fon dig om tid og dato.
Hvis du trykker C sætter du ikke tid og dato.
Uden tid og dato kan din fon ikke fastsætte tid og dato for
opkaldstidspunktet, med mindre du har X-press-clairvoyant-on-cover til den.
Svar nok?! :)

-Japster

Lindes <charlote@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:RmMX5.128$bK3.2717@news.get2net.dk...

Fra : Lindes

Dato : 07-12-00 21:35

Åhh selvfølgelig... det havde jeg ikke lige tænkt på, i må altså meget
undskylde min dumhed ))
Men alligevel tak for svarene, og tålmodigheden..

Med venlig hilsen
Lindes

Fra : Japster

Dato : 07-12-00 21:47