Erfaringer med Oncable - WebSpeed
Fra : Lars Østergaard

Dato : 27-01-02 15:13

Min ejerforening har netop fået opgraderet antenneinstallationen af TDC, og
vi har nu mulighed for at få WebSpeed...

Er WebSpeed OK til prisen?
256/64 kbit til 695 i oprettelse og 199 pr. md.

hvad er jeres erfaringen med oppetid?
På forhånd tak!
Lars

Fra : Per S. Christensen

Dato : 27-01-02 19:55

On Sun, 27 Jan 2002 15:13:24 +0100, "Lars Østergaard"
<cfs9914@vip.cybercity.dk> wrote:

Er WebSpeed OK til prisen?

JA

>hvad er jeres erfaringen med oppetid?

GODE

>På forhånd tak!
>Lars

Venlig hilsen

Per S. Christensen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 27-01-02 21:27

> [...]

>vi har nu mulighed for at få WebSpeed...
>
>Er WebSpeed OK til prisen?
>256/64 kbit til 695 i oprettelse og 199 pr. md.

Jeg skiftede lige før jul fra ADSL ( NetExpress 256/128 ) til WebSpeed 256/64
og har ikke fortrudt.

Der er ikke flere nedbrud eller lignende end på modem eller ADSL.

Jeg var lidt bekymret over de "kun" 64Kbit upstream, men mærker det kun hvis det er
de helt store opload til til hjemmeside eller lignende ( og det koster jo også kun
lidt ekstra tid ). Almindelig surf og nyhedsgrupper klarer sig pænt og er ikke blevet
mærkbar langsommere.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : TBC

Dato : 30-01-02 03:28

"Ove Kjeldgaard" <ok@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
også kun
> lidt ekstra tid ). Almindelig surf og nyhedsgrupper klarer sig pænt og er

Nogle erfaringer ned OnCable og ping i online spil (f.eks Counterstrike) ?

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 30-01-02 13:19

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>Nogle erfaringer ned OnCable og ping i online spil (f.eks Counterstrike) ?

Kort svar: Nej.
Langt svar: Jeg spiller stort set aldrig på nettet.