leder efter hjemmeside om spil !!
Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 27-01-02 13:16

hej leder efter en hjemmeside hvor man kan downloade gamez og det er ikke
sharereactor

håber i kan hjælpe !!

frank

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 27-01-02 13:24

den er forresten blevet nævnt flere gange her inde !!

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 27-01-02 13:43

Prøv Kazaa.

Mvh. Lars.

Fra : CB

Dato : 27-01-02 14:27

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv Kazaa.

NEEEJ......eller tænkt dig i om før du prøver Kazaa. Kazaa er fyldt med
spyware og den har tilmed været inficeret med en worm (tror nok det er
rettet nu, meeeen) Spam mail og pop-ups (virus for mit vedkommende) siger du
ja til hvis du installerer Kazaa. Så mit råd er: HOLD DIG LANGT VÆK FRA
KAZAA. Vil du gerne på noget "filesharing" så vælg Morpheus, den kan det
samme
(og laver tilmed "filesharing" med Kazaa) men det er uden spyware. (har ik
prøvet det selv, dette er blot hvad andre folk foreslår)
Hvis du vil læse mere om det, så brug www.download.com - søg efter kazaa -
og læs under "Read user opinions"
Har man alllerede installeret spywaren kan man med succes fjerne det med et
dejligt program der hedder Ad-Aware(Kazaa virker IKKE uden sin spyware), men
er dine Ip´er og e-mails en gang offenliggjordt, må man affinde sig med spam
indtil man skifter e-mail adresse.

cb

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 27-01-02 14:44

Korrekt mht. Kazaa, men der er også eDonkey, som ikke har "indbygget"
spyware (AdAware fandt i hvertfald intet). Det kan dog ind i mellem tage
temmelig lang tid at blive koblet på eDonkey. Så hav tålmodighed!

/Asger Ellekrog

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 27-01-02 18:44

Hvor kan jeg downloade Morpheus?

Mvh. Lars.

Fra : Devast8or

Dato : 27-01-02 18:56

www.musiccity.com. Så vidt jeg husker smider den dig over på
www.download.com

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : daan

Dato : 29-01-02 10:43

Hvad fanden var det den lige lavede i 2 sekunder da jeg gik ind på
www.download.com

Jeg syntes det var en form for plug in eller script, den installerede???????
Nu er jeg lidt bange for om jeg har fået noget spion software ind på min pc
og det bare af at GÅ IND på siden??????
Kunne det være at du prøver at mislede folk ind på en side som
www.download.com ????

hilsen
David