kattekilling søges i østjylland...
Fra : Britta Larsen

Dato : 27-01-02 10:55

Hej NG.

Jeg og min familie søger en renlig kattekilling. Bare en alm huskat ville
kunne gøre det.
Vi er en lille alm familie på 3 snart 4. Så da jeg kan se ud til over ½ års
hjemmegåning igen, ville jeg frygtelig gerne have en kat.

Og det skal være en killing.

M.v.h.

Britta Larsen

P.s. vi bor syd for skanderborg. Undskyld jeg postede den her, men er
desperat *he*

Fra : alice_trauelsen

Dato : 27-01-02 11:28

Hej Britta
Æv, for vi bor på Fyn, og har 5 killinger. Nå, I kan da nyde synet af
dem på www.alice-trauelsen.dk gå ind under dyr, katte og killinger så
kan I se billederne af dem. Held og lykke med at finde en lille sød
killing.

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Britta Larsen

Dato : 27-01-02 13:01

Hej Alice..

Tak for tilbudet, men syntes der er for langt. Venter lige med at tage
stilling til noget, ind til jeg har lidt flere tilbud :)

M.v.h.

Britta

Fra : Britta Larsen

Dato : 27-01-02 13:25

Hej Alice...

Vil gerne lige have din adresse privat, men da jeg ikke ahr kunne sende en
privat e-mail herfra brugte jeg den på din hjemmeside.
Da vi måske er interesseret i den rød/hvide hankat

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : alice_trauelsen

Dato : 27-01-02 14:15

Hej Britta
Min adresse er Pilegårdsvej 36 Hundtofte, 5771 Stenstrup
I kan ringe til mig 51 32 81 13 så kan jeg evt. fortælle om hvordan I
finder det.
Hvis I ved hvor Egeskov Slot ligger, så er det ikke så langt derfra.
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : ip

Dato : 27-01-02 21:20

Der er også en mulighed at du kan kontakte Kattensvaern
de har internater over hele Danmark.

Esben

Fra : Britta Larsen

Dato : 28-01-02 14:06

takker alle for deres indlæg, har fået mig en dejlig sød lille misser.

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-01-02 14:21

Hej Britta

Tillykke med katten
Skriv gerne lidt om den, hvad hedder den, hvordan ser den ud, osv.
Vi er jo temmelig interesserede i katte i denne NG. (hvad du jo nok har
bemærket)

mvh Eva

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-02 19:25

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> Skriv gerne lidt om den, hvad hedder den, hvordan ser den ud, osv.
> Vi er jo temmelig interesserede i katte i denne NG. (hvad du jo nok har

jaahhh billeder please..;D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa