problemer
Fra : Jes Graasbøll

Dato : 02-12-00 20:43

hej
jeg har købt en 8810 men den kan ikke holde strøm
jeg har hørt at den model har en svaghed?
er det rigtig eller skal jeg købe et nyt batteri?
hvad for et skal man købe Ni-MH eller Li-Ion batterier

Hilsen
Jes Graasbøll Glædelig Jul *<|

kolding
jesgraas@post3.tele.dk

Fra : N/A

Dato : 03-12-00 22:11

Fra : osten.dk

Dato : 03-12-00 22:11

Uden at være provokerende Boogyman! men hvordan fik du den der 8850 til så
billige penge? Hvis du kan få flere af dem gir jeg gerne 1400 kr. stk.

Hygge!
Osten.dk
ostendk@worldonline.dk

Fra : Booggyman

Dato : 03-12-00 22:42

"osten.dk" <ostendk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Uden at være provokerende Boogyman! men hvordan fik du den der 8850 til så
> billige penge? Hvis du kan få flere af dem gir jeg gerne 1400 kr. stk.

bare rolig jeg er ikke såda at provokere *S*

som der står i min post så er det en erstatning for den defekte 8810-altså
en garantisag/ombytning.
jeg sagde at jeg ikke gad have flere at de lorte 8810'ere og foreslog at jeg
fik en 8210 eller 8850 til en lille ombytningspris istedet.
tilbud var
8210 til 500,-+M
8850 til 1000,-+M