E-Mail
webnoob 5265
agent 1,9
Fra : Steen B

Dato : 26-01-02 21:20

Jeg har hele tiden kørt free agent, men har endelig taget mig sammen
og købt den fulde version. i guder et rod med alle de "re" postings
hvad pokker gør man får at undgå dem, eller få agent til at lægge dem
ind hvor de hører til. De ligger og roder over alt uden sammenhæng
eller relevans. Man kan åbenbart ikke opdrage dem der bruger outlook
expres til ret meget
mvh Steen Bundgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-02 21:35

Sat, 26 Jan 2002 21:19:49 +0100, skrev Steen B
<steen-b@mail.tele.dk>:

>Jeg har hele tiden kørt free agent, men har endelig taget mig sammen
>og købt den fulde version. i guder et rod med alle de "re" postings

Group => sort messages => by thread?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-02 23:17

Knud Gert Ellentoft skrev (næsten - der er lidt citatfusk):

>Group => sort messages => by thread?

Er det virkelig så simpelt?

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-02 23:50

Sat, 26 Jan 2002 23:17:10 +0100, skrev Bertel Lund Hansen
<nospam@lundhansen.dk>:

>Er det virkelig så simpelt?

Jeg forstod ikke spørgsmålet rigtigt, derfor ? til sidst.

Det kan jo også være, at den er sat til at expande tråde.

Jeg går da ud fra at spørgeren ikke mener, at han ønsker at undgå
at se svar, men blot ser dem spredt rundt omkring og det gættede
jeg på, var på grund af forkert sortering.

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 26-01-02 23:58

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>'s posting:

>Jeg forstod ikke spørgsmålet rigtigt, derfor ? til sidst.

Tror, du lige skal læse det, BLH skrev, igen; det _hele_ og inkl.
citater.
Uden humor er det ikke.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-02 00:07

Sat, 26 Jan 2002 23:57:31 +0100, skrev Chr. Bohr-Halling
<nospam@direkte.org>:

>Tror, du lige skal læse det, BLH skrev, igen; det _hele_ og inkl.
>citater.

A tror, den er ved at fise ind i min gamle forkalkede hjerne.

Fra : Steen B

Dato : 27-01-02 10:55

On Sat, 26 Jan 2002 23:49:41 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>at se svar, men blot ser dem spredt rundt omkring og det gættede
>jeg på, var på grund af forkert sortering.

Det har også hjulpet lidt,
men da købe versionen er lidt mere avanceret en Free agent, tager det
nok lidt tid at sætte sig ind i dette.
det er dog stadig iriterende med alle de re postings!
/steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-02 11:23

Sun, 27 Jan 2002 10:55:14 +0100, skrev Steen B
<steen-b@mail.tele.dk>:

>det er dog stadig iriterende med alle de re postings!

Hvad mener du?

Fra : Steen B

Dato : 27-01-02 12:47

On Sun, 27 Jan 2002 11:23:25 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad mener du?
der ligger re postings og flyder imellem alle trådene selvom jeg
vælger sort by tread.
Det er lidt forvirende når samme emne splitter i 2 eller flere tråde
pga. Re postings
/steen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 27-01-02 13:05

A dude from the usenet called Steen B <steen-b@mail.tele.dk> wrote:

> der ligger re postings og flyder imellem alle trådene selvom jeg
>vælger sort by tread.
>Det er lidt forvirende når samme emne splitter i 2 eller flere tråde
>pga. Re postings

Har du et skærm skud?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 27-01-02 16:59

Steen B <steen-b@mail.tele.dk>'s posting:

>Det er lidt forvirende når samme emne splitter i 2 eller flere tråde
>pga. Re postings

Normalt skal followups (svarindlæg) starte med "Re: ", så det er nok
ikke direkte dér problemet er.

Hvis du kunne tage et billede af det på din skærm
(PrintScreen-tasten) og uploade det til en www-server, eller poste
det i dk.binaer-gruppen, ville det være lettere for os at se, hvori
problemet består.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-01-02 17:11

Isang tao pinangalanan Steen B nagsulat :

klip
> der ligger re postings og flyder imellem alle trådene selvom jeg
>vælger sort by tread.
>Det er lidt forvirende når samme emne splitter i 2 eller flere tråde
>pga. Re postings

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, skal du have fat i
Options/General preferences/Messages list

Sæt hak i "Enable threading by subject" og fjern hak i "Start a new
thread when a follow-up subject changes"

Det burde løse dit problem.
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Steen B

Dato : 27-01-02 19:19

On Sun, 27 Jan 2002 17:10:40 +0100, Claus Frørup <claus@froerup.dk>
wrote:

> [...]
>
>Sæt hak i "Enable threading by subject" og fjern hak i "Start a new
>thread when a follow-up subject changes"

Tak det hjalp
mvh steen

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-01-02 20:29

Isang tao pinangalanan Steen B nagsulat :

>On Sun, 27 Jan 2002 17:10:40 +0100, Claus Frørup <claus@froerup.dk>
>wrote:

klip

>Tak det hjalp