Union lido, Italien
Fra : Lars

Dato : 26-01-02 08:49

Er der nogen her der kender denne plads i norditalien.

mvh
Lars

Fra : Palle Christensen

Dato : 26-01-02 12:52

Hej Lars

"Lars" <larsj24@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der kender denne plads i norditalien.
>
> mvh
> Lars

Det skulle være alletiders plads for både store og små, men den er ENORM
stor desuden er der meget kraftig justits med hensyn til ro på pladsen, når
dette er krævet.

Makker man ikke ret er det ud!!

Hilsen Palle

Ps. foretrækker selv Garden Paradiso, der er de samme regler den er bare
mindre og mere overskuelig.

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 28-01-02 08:27

Om jeg kender den! Alle mine barndoms ferier gik dertil (18 stykker tror jeg
nok). Min fader begyndte at komme der dengang det hed DSU i 1965 og har
kommet tilbage igen og igen. Oprindeligt var pladsen ejet af tyskere og der
var ikke adgang for de lokale indbygere i landet (dette er dog ikke
tilfældet længere). Der er tale om en luksus campingplads og det er derfor
lidt dyrt, men så kan du tilgengæld også lade dine børn rende rundt alene
hele dagen uden at blive nervøs.

Hvis der er noget specielt du gerne vil vide, så skriv.

/Christian

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 28-01-02 14:16

ja de er ekstemme med hensyn til larm
når der skal være ro er et spil yatsi lig med larm