Forbrugerrådet og Konkurrencestyrelsen und~
Fra : Charbax

Dato : 26-01-02 02:50

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/itogcomputer/artikel&art_id=3577617

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=10506

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/erhverv/artikel&art_id=3579958

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=13470

http://www.newz.dk/forum_item.php?id=20486

pålidelige IT-nyhedskilder... fortæller om TDC's monopol-snyd..

danskerne har betalt for meget for ADSL i så mange år? Hvor er pengene
forsvundet hen? De er blevet brugt til smugling af marihuana og

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 26-01-02 09:44

"Charbax" <charbax@lflv.dk> writes:

>http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/itogcomputer/artikel&art_id=3577617

Den siger, at alle ISPerne gerne vil sætte prisen op. Både herhjemme
og i Sverige.

>http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=10506

Den sammenligner pærer og bananer.

Hvorfor skal en dansk arbejder have 20.000 kroner i løn om måneden?
I andre lande kan man klare sig med 100 kroner, så det er vel også
i orden, at man sætter månedslønnen tilsvarende ned i Danmark?

>http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/erhverv/artikel&art_id=3579958

Den snakker om mobiltelefoni og over for forhandlere. Den har slet
intet med noget af det andet at gøre. Og slet ikke noget med kunder
at gøre overhovedet.

>http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=13470

Det samme som ovenstående.

>http://www.newz.dk/forum_item.php?id=20486

Citat fra en kommentar på siden:

Den absolutte pris er ganske rigtig lavere. Hvorvidt man så
prioriterer en lavere pris på bundlinen i forhold til mindre
valgfrihed, højere oprettelsesafgifter, længere
bindingsperioder, ekstremt vagt definerede og
ikke-garantede hastigheder osv. må så være op til den enkeltre at
vurdere.

Jowjow, det er sandelig godt i forhold til de danske forhold.

>pålidelige IT-nyhedskilder... fortæller om TDC's monopol-snyd..

Gider du lige pege på, hvor det står? Jeg kan ikke lige finde det...

>danskerne har betalt for meget for ADSL i så mange år?

Nej, de har nærmere betalt alt for lidt.

Mvh.
   Klaus.