Forbedring af geforce 3 ti200
Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-01-02 23:26

Jeg har en benchmark på 5481 med 3dmark2001. Hvordan kan jeg forbedre den
uden at oc?
Mit system:
P4 1,8 gigahertz
386 SD-133 RAM
Driver geforce: 23.11
WXP

Mvh Thomas

Fra : Mythos

Dato : 25-01-02 23:40

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en benchmark på 5481 med 3dmark2001. Hvordan kan jeg forbedre den
> uden at oc?
> Mit system:
> P4 1,8 gigahertz
> 386 SD-133 RAM
> Driver geforce: 23.11
> WXP
>
> Mvh Thomas

Prøv et andet styresystem uden NT kerne !

Kim Larsen

Fra : Per Larsen

Dato : 26-01-02 00:39

Det er ellers nemt at OC sikkert, chippen er underclocket som default, og
rammen kan som hovedregel nemt køre 500mhz. Jeg scorer 7645 i 3Dmark 2001
med mit Asus GF3-ti200 Deluxe, kortet kører core/mem 240/540 uden problemer
:).

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-01-02 10:52

Hvad bruger du som OC program?

Mvh Thomas

Fra : Per Larsen

Dato : 26-01-02 13:58

Jeg har brugt Nvmax, der er tonsvis af indstillinger i menuen!. det eneste
jeg har gjort for at kortet kører stabilt er at skifte kølepastaen ud med
Arctic Silver2.me dmere køling kan jeg heltsikkert få mit kort til at køre
hurtigere.

Mvh. Per