TV kort hvad model ??????
Fra : Frank Storm

Dato : 25-01-02 20:58

Jeg kunne hamrende godt tænke mig at se tv på min computer i stedet for
fjernsynet .......er der nogen her i NG der kan anbefale et kort ....jeg
skal KUN bruge det til at se fjernsyn ikke noget med at redigere video
osv......

på forhånd tak

mvh.

Frank

Fra : Leony

Dato : 26-01-02 08:10

"Frank Storm" <franke@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernsynet .......er der nogen her i NG der kan anbefale et kort ....jeg
> skal KUN bruge det til at se fjernsyn ikke noget med at redigere video

Det bliver du sikkert hamrende træt af i længden.
Men jeg vil mene at du bare skal købe et af de billige tv-kort til 4-500 kr.
Du kan læse hvad brugerne synes om forskellige kort her
http://www.vcdhelp.com/capturecards.php

God fornøjelse

Leony

Fra : Karsten Olesen

Dato : 26-01-02 09:29

"Leony" <leony@FJERNDETTEcyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Storm" <franke@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det bliver du sikkert hamrende træt af i længden.
****************

Jeg må sige jeg har stor glæde af mit TerraTec
til ca. 500,-.

Det er FOR fedt at sidde på sin 19" og surfe/chatte/ mv.
og så ha' et Nyhederne kørende i højre hjørne...evt.
blot med lyden...det er en rigtig god idê.

MVH

Fra : Jan Skov

Dato : 26-01-02 09:04

> [...]
> fjernsynet .......er der nogen her i NG der kan anbefale et kort ....jeg
> skal KUN bruge det til at se fjernsyn ikke noget med at redigere video

jeg har et hauppauge wintv pci, og er godt tilfreds med det.
www.hauppauge.com

/Jan
www.jsc.dk