Lyden hakker og drevene er væk???
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 25-01-02 18:21

Hej NG.
Dette her er mystisk! Jeg har lige skiftet harddisk, og genindstalleret XP.
Jeg har lagt de drivere ind jeg brugte før skiftet. Lyden begyndte at hakke
når den kom på lidt arbejde, f.eks. ved harddisk operationer. Lige
pludseligt forsvandt mit cd-drev og brænder? Driverne til drevene er
indstallerede, men win. påstår at drevene ikke er tilsluttede? Men bios
finder dem?
Boardet er et soyo med promise raid controller. Cd-drev er pri. master,
brænder er sec. master og harddisk sidder på den ene raid. Det har tidligere
fungeret perfekt..

mvh.
--
Datamatiker stud.