Radeon 8500LE og 2 skærme?
Fra : Thomas

Dato : 25-01-02 17:47

Jeg har tilsluttet en ekstra skærm til mit ATI kort, og der er også fint
billede på begge skærme, men når jeg forsøger at aktivere skærm 2 (så det
ikke er det samme jeg ser på begge skærme), så får jeg at vide, at "Driver
hukommelsestildeling MISLYKEDES. Formindsk opløsning eller farvedybde for
den primære driver, og prøv igen".
Dette sker selvom jeg kører 640*480 på begge skærme. Jeg kan ikke få det til
at fungere, bortset fra at jeg kan se det samme på begge skærme, 1280*1024 i
opløsning på begge.

Har nogen løsningen?

--
MVH