T68
Fra : himself

Dato : 25-01-02 14:53

Har lige købt Ericsson Bluetooth, den skulle kunne række op til 10 m., men
rækker kun 3-4 m. og det skal endda være i fugleflugt. Er bluetooth generelt
ikke bedre ?? eller er det bare Ericsson's ??
Lidt skuffende når jeg virkelig skulle bruge en længere afstand og jeg
blevet ca. 1500 kr. fattigere
/Finn

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-02 15:40

Jeg har fået oplyst i en TDC Telebutik, at de ikke vil stå indefor, at
bluetooth til f.eks. T68 rækker mere end max. 5 meter, og at den iøvrigt
ALTID vil skratte mere end noget andet.

Jeg fik ved samme lejlighed oplyst, at Nokias bluetooth teknologi er bedre
end Ericssons.

Så det lyder jo ikke så godt...nu når du har investeret i grejet.

Nielsen.

Fra : nocom

Dato : 25-01-02 21:44

"" skrev d. 25-01-02 15:40 dette indlæg :
> Jeg har fået oplyst i en TDC Telebutik, at de ikke vil stå indefor, at
> bluetooth til f.eks. T68 rækker mere end max. 5 meter, og at den
iøvrigt
> ALTID vil skratte mere end noget andet.
Underligt, nåt det jo netop er Ericsson der har opfundet systemet!!
Mvh
Nocom

http://www.kandu.dk/