Email med T68
Fra : Jan Olsen

Dato : 25-01-02 11:31

Mjello...

Er der andre end mig, der har haft nogle problemer med at hente/sende emails
med T68'eren?
Jeg har nu prøvet at med flere af mine pop3-konti, men uanset hvilken jeg
bruger, så finder telefonen ikke serveren (og jeg skulle nok mene at have
tastet rigtigt). Ydermere hvis jeg prøver at afbryde, så fryser telefonen
engang imellem og jeg bliver nødt til at tage batteriet af.

Jeg har software version R1B.

Mvh,
Jan Olsen

Fra : Fischer

Dato : 25-01-02 11:50

> [...]
> tastet rigtigt). Ydermere hvis jeg prøver at afbryde, så fryser telefonen
> engang imellem og jeg bliver nødt til at tage batteriet af.

Du kan evt. prøve på:
http://www.bjargum.dk/
Gå ind under 'Ericsson T68'.

*Fischer

Fra : Jan Olsen

Dato : 25-01-02 15:42

Ungh!...

Det må være det... Jeg troede egentlig bare at det nummer man ringer op
giver adgang til nettet, hvorefter man frit kan hente post eller wap'e
rundt. Dog synes jeg stadig ikke det virker med Tiscali..
Nogen der har haft held med Tiscali?

Mvh, Jan