Nogle TDC eller CC teknikkere her i gruppe~
Fra : Japster

Dato : 25-01-02 09:24

Og hvis du er, kan du så evt. kontakte mig på dsl55115@vip.cybercity.dk

TAK

-Japster

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-01-02 12:05

"Japster" <dsl55115@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:a2r4ph$899$1@news.cybercity.dk...
> Og hvis du er, kan du så evt. kontakte mig på
dsl55115@vip.cybercity.dk

Tror du det er en gavebod det her.
Skriv dit spørgsmål og der skal nok være nogen der forsøger at besvare

http://www.makr.dk/ - Nu med Ugens Link

Fra : Japster

Dato : 25-01-02 21:16

Lol, der er nok nogle der er præmenstuelle...
Siden hvornår er det forbudt at efterlyse en teknikker der evt havde lyst
til at skrive en mail til mig?
Jeg har postet spørgsmål, men har ikke fået noget brugbart svar, derfor
spørger jeg efter en teknikker.