Omstilling 1x4
Fra : Gimming

Dato : 24-01-02 22:53

Jeg har lige fået Adsl.
Jeg har derfor besluttet at opsige mit ISDN abn.
men vil gerne stadigvæk kunne ringe intern og omstille
en samtale.
Jeg har set at Conrad.de har et omstillings anlæg til analog
der hedder Mini 1 X 4 F til 149 DM.
Er der nogen der har nogle erfaringer med den,
positive eller negative. Kan udstyr købt i Tyskland
bruges i Danmark.
Kan den eller tilsvarende købes i Danmark.
På forhånd tak.
Niels Aage

Fra : CopyCat

Dato : 14-02-02 02:01

> [...]
> der hedder Mini 1 X 4 F til 149 DM.
> Er der nogen der har nogle erfaringer med den,
> positive eller negative. Kan udstyr købt i Tyskland

Jeg har købt en PTZ105t hos ELV.com til 130 DM / 66 EUR (conrad har den også
på programmet ) ., den virker ganske fint i DK,
men det er lidt lusket at læse den tyske manual, dog virker centralen fint
på std. opsætning ..
Porto ved køb af 2 stk. centraler var lige omkring 140 kr .. mener jeg .,
men ellers hurtig levering ., eneste minus synes at være, deres betalings
side (visa-kort) ligger ikke som en sikker side ...

Frank .,

Fra : jan steen sørensen

Dato : 16-02-02 10:15

"CopyCat" <copyREMOVEcat@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt en PTZ105t hos ELV.com til 130 DM / 66 EUR (conrad har den
også
> på programmet ) ., den virker ganske fint i DK,

Så vidt jeg husker kører de med en anden tilpasning mod byen.

Check om tilslutningsimpedancen /tilpasning mod bylinien stemmer overens med
den vi bruger i DK??

Hvis den IKKE er tilpasset, kan det give dårlig returdæmpning (du hører dig
selv for kraftigt eller for svagt i røret - hvilket resulterer i et
dårligt/forkert niveau hos modparten)

Jan